  • 31. Data: 2019-09-18 19:41:16
    Temat: Re: Autonomiczny...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-17 11:43, RadoslawF wrote:

    > Łatwo to można kupić jeśli ktoś sprzedaje.
    > Jeśli nie sprzedaje to trzeba zrobić i nie musi być łatwo.

    Ale co ma sprzedawać? Mercedesa?

  • 32. Data: 2019-09-19 00:55:07
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-18 o 19:41, kk pisze:

    > Ale co ma sprzedawać? Mercedesa?

    To o czym rozmawiamy, urządzeniu do wyświetlania napisów na tylnej szybie.
    Nie wiesz w jakim temacie się wypowiadasz?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2019-09-19 01:43:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-19 00:55, RadoslawF wrote:

    > To o czym rozmawiamy, urządzeniu do wyświetlania napisów na tylnej szybie.
    > Nie wiesz w jakim temacie się wypowiadasz?

    Ty nie wiesz.

  • 34. Data: 2019-09-19 11:58:15
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-19 o 01:43, kk pisze:

    > Ty nie wiesz.

    Skoro ja nie wiem to dlaczego ty pytasz o czym rozmawiamy?
    :-)

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2019-09-19 19:43:25
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-19 11:58, RadoslawF wrote:

    > Skoro ja nie wiem to dlaczego ty pytasz o czym rozmawiamy?
    > :-)

    Dlatego, że Ty nie rozmawiasz na temat?

  • 36. Data: 2019-09-19 23:22:45
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-19 o 19:43, kk pisze:

    > Dlatego, że Ty nie rozmawiasz na temat?

    Szkoda że nie wiesz na jaki temat nie rozmawiam. :-)