  • 1. Data: 2014-10-28 14:59:53
    Temat: Azjatyckie opony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy ktos z was uzywa opon azjatyckich producentów typu:
    nexen czy goodride?

    Nie tyle interesuje mnie sposób prowadzenia co trwałośc opon. Czy zuzywaja
    sie szybciej od drozszych odpowiedników europejskich?

  • 2. Data: 2014-10-28 17:40:19
    Temat: Re: Azjatyckie opony
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-28 14:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Nie tyle interesuje mnie sposób prowadzenia co trwałośc opon. Czy zuzywaja
    > sie szybciej od drozszych odpowiedników europejskich?

    jezdze 3 sezon na letnich gumach firmy "zeetex". poprzednio miałem
    micheliny, nie widze różnicy. jazda głównie miejska, choć wypady po
    kilkaset km dziennie też się zdarzały.

    @

  • 3. Data: 2014-10-28 20:10:38
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Jeżdżę na Nexenach 225/50/17 i bardzo sobie je chwalę.
    Piotr

  • 4. Data: 2014-10-28 23:35:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik gobo g...@p...onet.pl ...

    > Jeżdżę na Nexenach 225/50/17 i bardzo sobie je chwalę.

    Nexeny to podobno technologia bridgestone wiec rzeczywiscie powinny byc ok.

    Dzięki za podpowiedzi.