  • 11. Data: 2010-08-20 08:51:34
    Temat: Re: BMW 520 - opinie, czy warto
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 19 Aug 2010 23:28:30 -0700 (PDT), koziel
    <k...@w...pl> wrote:

    > Aktualnie jezdze Audi A4 1.8 125KM, poprzednio Laguna I 2.0 139KM.
    > Mysle, ze te 2.0 w BMW spokojnie by mi wystarczylo, raczej silnik
    > pracowalby na sekwencji LPG.

    Szału nie będzie, mocy właściwie niewiele więcej, a auto
    ciężkie. Gdyby Ci kiedyś brakowało, możesz sobie włożyć większy
    motor, ale wtedy nie ma się co szczypać, tylko od razu
    przynajmniej M52B28.

    r.
    _____________

  • 12. Data: 2010-08-20 08:55:51
    Od: koziel <k...@w...pl>

    zdaje sobie z tego sprawe, ze demon szybkosci to nie bedzie. Ale mimo
    mlodego wieku nie potrzebuje auta do zap.... ;)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 13. Data: 2010-08-20 09:00:04
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 19 Aug 2010 23:55:51 -0700 (PDT), koziel <k...@w...pl> wrote:

    > zdaje sobie z tego sprawe, ze demon szybkosci to nie bedzie. Ale mimo
    > mlodego wieku nie potrzebuje auta do zap.... ;)

    Mam B25 w trójce (owszem, lubię też czasem pocisnąć i robię to)
    po to, by sprawniej się poruszać do większości towarzystwa, bez
    potrzeby nerwowego wdeptywania gazu do deski, jak to z małymi
    silnikami w ciężkich autach bywa.

    r.
    _____________

  • 14. Data: 2010-08-20 10:25:31
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "koziel" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Witam!
    > Przymierzam sie do zakupu drugiego auta. Ostatnio znalazlem u
    > znajomego w Niemczech ladna 520-stke, rocznik 1998, 211.000 km - co do
    > stanu technicznego itp. wiem, ze nie bede mial zastrzezen, bo to juz
    > nie pierwsze auto od niego.
    > Ale naszlo mnie pytanie, jak wyglada awaryjnosc takiej BMW, jakie sa
    > jej glowne bolaczki i Wasze doswiadczenia z tym modelem.
    > Przeszukalem grupe, ale tylko same stare watki.
    > Pozdrawiam,

    Bodajze w 99 roku kupilem E39 2,8 l. Pierwotnie szukalem 2 l... i cale
    szczescie, ze jej nie kupiem. 2 l silnik idealnie zdaje egzamin w 3 ale w 5
    jest za slaby. Znajomy mial 2 l i pare razy nia jezdzilem - dla kobiety po
    miescie i na zakupy tak ale do sprawnego wyprzedzania niestety nie nadaje
    sie. Do tego pali wiecej niz 2,8...

    Ogolnie polecam E39 ale nie 2l... czesci tanie, linia jeszcze nie
    przebrzmiala i bardzo dobrze sie prowadzi.

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2010-08-20 10:46:48
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Picasso: akurat w moim przypadku "podrozowac" beda 2 osoby - ja i moja
    druga polowka ;) ale w takim razie przed zakupem przejade sie 5 z tym
    silnikiem i zobacze, jak zdaje egzamin. Kumpel ma ten model BMW tylko
    nie wiem z jakim silnikiem - przez weekend dowiem sie co i jak,
    mozliwe ze 2.0 a wtedy daleko nie bede musial szukac.
    \
    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 16. Data: 2010-08-20 11:37:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 10:25:31 +0200, P_ablo napisał(a):

> [...]
    > miescie i na zakupy tak ale do sprawnego wyprzedzania niestety nie nadaje

    czyli co, te 75 kg różnicy masy własnej pomięcy 320i a 520i poszło w
    całości w kotwicę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-08-20 13:08:09
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > czyli co, te 75 kg różnicy masy własnej pomięcy 320i a 520i poszło w
    > całości w kotwicę?

    ROTFL!!!!!!!!!!

    A łańcuch? :-)

  • 18. Data: 2010-08-20 15:09:32
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > czyli co, te 75 kg różnicy masy własnej pomięcy 320i a 520i poszło w
    > całości w kotwicę?

    Bylem swiecie przekonany, ze troche wiecej... moze inaczej zestopniowana
    skrzynia a moze jezdzilem dieslem

    --
    Picasso

  • 19. Data: 2010-08-20 15:46:50
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "P_ablo" <> napisał w wiadomości ...

    > Bylem swiecie przekonany, ze troche wiecej... moze inaczej zestopniowana
    > skrzynia a moze jezdzilem dieslem

    diesel w tym przypadku jeździłby lepiej... :)
    a co do odczuć z jazdy 520i to mam takie same: osiągami nie rozpieszcza
    a przecież do emeryckiego poruszania się to nie RWD i nie BMW :)

  • 20. Data: 2010-08-20 20:43:06
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tadeusz <...@s...onet.pl> napisał(a):
    przecież do emeryckiego poruszania się to nie RWD i nie BMW :)

    No tu bym sie ne zgodził :)
    Wcale bym sie nie dziwil, jakby targetem (albo raczej głównym klientem) dla
    BMW 5er w podstawowym silnikiem byl niemiecki (europejski/amerykanski)
    emeryt.

    A jeszcze raz do autora - przejedz sie, inaczej nie podejmuj decyzji :)
    Rzedowe szostki od BMW to naprawde fajne motory, jak na beznyne maja niezly
    moment dostepny od niskich obrotow, mozna sie na wyskoich biegach z malymi
    predkosciami bujac po naszych drogach, a do tego fajny dzwiek :)
    Po rzedowej 4, powinno Ci sie spodobac.

    Daj znac czy kupiles Bume finalnie :)
    Pozdrawiam,
    --