  • 71. Data: 2019-01-03 00:48:05
    Temat: Re: Bać się?
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 02.01.2019 23:43, J.F. wrote:

    > Nasi specjalisci nic nie obiecuja, ale czasami sobie radza.
    > Oplata tylko w razie sukcesu, faktura VAT ...

    Ale co? Rozkodowanie tego co tam ten trojan szyfrował?
    ZTCW nierealne. Tzn. realne, ale niezwykle mało prawdopodobne ;) - za
    długi był klucz.

    --
    Mirek.
    https://www.youtube.com/watch?v=O6m2Cg2FXHc

  • 72. Data: 2019-01-03 08:46:55
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 03.01.2019 o 00:48, Mirek pisze:

    > Ale co? Rozkodowanie tego co tam ten trojan szyfrował?
    > ZTCW nierealne. Tzn. realne, ale niezwykle mało prawdopodobne ;) - za
    > długi był klucz.

    Próbowali w zewnętrznych firmach, lecz za świeża wersja to była i nikt
    nie miał na to lekarstwa, a firma jak stoi, to nie zarabia.

  • 73. Data: 2019-02-22 13:07:19
    Temat: Re: Bać się? Połączenia p2p NAT-NAT
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "Mirek" news:pv8m89$lap$1@node1.news.atman.pl

    > Tu nie o firewall chyba ci chodzi, tylko o NAT.
    > Nawiązać się nie da. Jak już nawiążesz, to "trzeci" jest już
    > niepotrzebny... chyba, że komuś zmieni się IP albo coś się zrestartuje.
    > Na upartego możesz uzgodnić IP i porty telefonicznie...

    Możesz wskazać aplikację która realizuje takie połączenie p2p między dwoma
    maszynami (nie chodzi mi o typowe programy do wymiany plików jak torrenty,
    tylko np. udostępnić folder będąc za NAT-em, do którego druga osoba za innym
    NAT-em będzie miała dostęp - coś ala takie p2p-FTP (coś podobnego do
    przesłania plików jakie realizuje zdalny pulpit tightVNC - ale ten pod
    warunkiem, że przynajmniej jedna strona ma przekierowany port wchodzący ze
    świata na jego maszynę, a tu chodzi o realizację takiego połączenia bez
    przekierowanych na sztywno portów) Jakie narzędzie sprawdza na jaki nasz
    źródłowy port w LAN-ie (ten na którym domyślnie program działa), został
    zamieniony na port zewnętrzny, plujący danymi już w świat jako już
    publiczny adres IP.
    Czyli obie strony musiałyby znać te zewnętrzne porty na jakie je losowo NAT
    przerzucił.
    I teraz jak to wskazać tym programom taką a nie inną trasę po portach aby
    się obie strony ujrzały?

  • 74. Data: 2019-03-05 11:28:09
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    J.F. pisze:

    > Ale przeciez Android ma ustalic co uzytkownik lubi i gdzie jest, po
    > czym dostarczyc aplikacji reklamy do wyswietlenia :-)

    > O to, ze teraz to nawet nie sprawdzisz czy jakis program nieproszony
    > wysyla cos przez siec ... bo wszystkie to robia :-)
    >
    > J.

    Ale Jarku, jak wszystkie programy wszystkich podsłuchują, to kłania się
    Wyprawa Szósta z Cyberiady. Pamiętasz jak Gębon zginął?

    --
    Darek

  • 75. Data: 2019-03-05 19:21:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. pisze:

    >Ale Jarku, jak wszystkie programy wszystkich podsłuchują, to kłania
    >się Wyprawa Szósta z Cyberiady. Pamiętasz jak Gębon zginął?

    Myslisz, ze Google tez zginie od nadmiaru informacji ?

    Dyski nie sa tanie, ale na razie biznes wychodzi im znakomicie.

    J.

  • 76. Data: 2019-03-11 04:00:22
    Temat: Bać się?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Problem nie istnieje dokad nie podlaczysz komputera do netu albo/i nie dasz mu szansy
    zeby sam sie podlaczyl.

  • 77. Data: 2019-03-11 11:42:55
    Od: m...@s...com

    Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 16 Dec 2018 12:43:49 +0100
    is the real date, "J.F." <j...@p...onet.pl> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >W sumie ... to sie chyba poddalem :-)
    >
    >Tak z 10 lat temu podobal mi sie Kasperski, bo wyskakiwalo ostrzezenie
    >gdy program wysylal jakis pakiet. To z grubsza wiedzialem co sie
    >dzieje

    Ja jeszcze w czasach XP używałem Winpoocha. Watchdog korzystający z
    API windowsa, można było go skonfigurować tak, że informował (i pytał
    co zrobić) o próbach uruchomienia lub zabicia jakiegoś procesu przez
    inny, próbach zapisu (i odczytu AFAIR też) w określonych folderach,
    rejestrze, połączeniach sieciowych w obie strony... Niestety ostatnia
    wersja wyszła chyba z dekadę temu i działała tylko na XP SP2. Szkoda,
    chętnie bym go dalej używał w miejscu durnego UAC. "Czy chcesz
    pozwolić programowi dokonać zmian na komputerze?" Jakich zmian? Gdzie?
    Grrrrr.....