  • 1. Data: 2010-07-15 20:14:57
    Temat: Bagnet oleju Peugeot 806 2.1TD
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Witam.
    Czy ktos sie orientuje jaka powinna byc dlugosc bagnetu do pomiaru poziomu
    oleju w Peugeot 806 z silnikiem 2.1 TD ?
    Moze ktos dysponuje takim wynalazkiem i móglby zmierzyc dlugosc tego bagnetu
    ?

  • 2. Data: 2010-07-15 20:17:25
    Temat: Re: Bagnet oleju Peugeot 806 2.1TD
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 20:14:57 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Czy ktos sie orientuje jaka powinna byc dlugosc bagnetu do pomiaru poziomu
    > oleju w Peugeot 806 z silnikiem 2.1 TD ?
    > Moze ktos dysponuje takim wynalazkiem i móglby zmierzyc dlugosc tego bagnetu

    daruj sobie rzeźbę w gównie i jedź do ASO, kosztuje parę złotych

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-07-15 20:22:32
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > daruj sobie rzeźbę w gównie i jedź do ASO, kosztuje parę złotych

    Problem w tym, że mam 2 bagnety o różnych długościach i nie wiem, który z
    nich jest tym prawidłowym.

  • 4. Data: 2010-07-15 20:23:38
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Problem w tym, że mam 2 bagnety o różnych długościach i nie wiem, który z
    > nich jest tym prawidłowym.

    Jeden z nich napewno jest od tego auta, ale nie wiem który :)

  • 5. Data: 2010-07-15 21:59:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Jeden z nich napewno jest od tego auta, ale nie wiem który :)

    A jeden na pewno jest od innego, ale też nie wiem który. Mam nadzieję, że
    pomogłem.

  • 6. Data: 2010-07-16 09:29:18
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    wiadomościnews:8pfvlly9g7hw$.dlg@lepper.institute.co
    m...

    > Problem w tym, że mam 2 bagnety o różnych długościach i nie wiem, który z
    > nich jest tym prawidłowym.

    Przejedz sie po wiekszych autokomisach, zainteresuj sie jakims PSA z
    tym silnikiem, zajrzyj pod maske, sprawdz olej....

  • 7. Data: 2010-07-17 12:19:12
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Przejedz sie po wiekszych autokomisach, zainteresuj sie jakims PSA z
    > tym silnikiem, zajrzyj pod maske, sprawdz olej....

    No w sumie dobry pomysł :) Tyle, że trudno jest trafić auto PSA z takim
    silnikiem. W stanowczej większości są to benzynowce ;(

  • 8. Data: 2010-07-17 12:22:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 17 Jul 2010 12:19:12 +0200, Plumpi napisał(a):

    > No w sumie dobry pomysł :) Tyle, że trudno jest trafić auto PSA z takim
    > silnikiem. W stanowczej większości są to benzynowce ;(

    Jeżeli silnik jest w prawidłowym i zdatnym do jazdy stanie, to dobrym
    bagnetem jest ten, na którym będzie poziom oleju pomiędzy znacznikami.
    Proste, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-07-19 00:48:42
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > No w sumie dobry pomysł :) Tyle, że trudno jest trafić auto PSA z takim
    > silnikiem. W stanowczej większości są to benzynowce ;(
    1) To trzeba zmierzyć w benzynówce.
    2) Jeśli się okaże taka sama jak jedna z Twoich, a silnik inny => to ta
    druga może być właściwa
    3) Jeśli znajdziesz ten sam silnik => ta miarka pasuje do Twojego.
    4) Zmień wóz i wróć do pkt.1

    A prościej to zadzwoń do Pana Saszy.
    użytkownik VAN806 na Allegro.
    Pozdrawiam,