  • 11. Data: 2017-10-21 11:43:09
    Temat: Re: Bardzo wolny Internet. :-(
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 20 Oct 2017 23:52:46 +0200, Pat napisał(a):

    > A co teraz warto kupić, z Androidem? Właśnie pod kątem
    > szybkiego Internetu.
    > Czy LTE lub LTE+ pokrywa zasięgiem całą Polskę?

    Każdy telefon, który ma LTE, procesor Snapdragon 6xx lub 8xx, minimum 2GB
    RAM i 16GB ROM. Coś nowego ze średniej półki, albo flagowca sprzed roku,
    dwóch. Huawei/Honor mają swoje procesory,ale to też dobre telefony. Po
    Lumii 535 miałem Huawei P7 i postęp był znaczny. To był ich flagowiec kilka
    lat temu. Teraz można niedrogo kupić P8 lite - nie jest jakiś wybitny, ale
    działa całkiem sprawnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 12. Data: 2017-10-21 13:17:41
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    > Przeglądarka to oczywiście Opera, nic lepszego jeszcze nie wymyślono.
    Wygląda na to, że Opera (czy Opera Mini ?) nie jest już
    dostępna dla Windows Phone 8.1
    Jeśli ktoś ma plik instalacyjny Opery do zainstalowania
    pod WP 8.1, to bardzo proszę o udostępnienie.
    Potrzebuję go do czasu zakupu nowego smartfona
    z Androidem.

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To jest prapaid - jak nie przeszkadza Ci brak abonamentu
    > i umowy na dwa lata to wile taniej nie znajdziesz.
    Nie, nie przeszkadza mi. Obecny smartfon był kupiony
    oddzielnie, a nie jako "tańszy" z abonamentem.
    Gdy się dobrze policzy, a przy tym nie rozmawia
    bardzo dużo, jak to jest w moim przypadku, kupno
    z abonamentem jest nieopłacalne.
    Ponadto wybór modeli przy zakupie z abonamentem
    jest mocno ograniczony.

    > Każdy telefon, który ma LTE, procesor Snapdragon 6xx lub 8xx,
    > minimum 2GB RAM i 16GB ROM. Coś nowego ze średniej półki
    > [...]
    Dziękuję za te podpowiedzi. Rozumiem, że wszystkie te modele
    są oparte na Androidzie. Jakiej minimalnej wersji Androida
    wymagać? Czy aktualizacje są bezpłatne?
    Chcę kupić coś istotnie lepszego od tego co mam, bo inaczej
    zakup nie miałby sensu. Z drugiej jednak strony muszę
    zwrocić uwagę na ceny, bo to wydatek zupełni niezaplanowany.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 13. Data: 2017-10-21 18:48:08
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "Pat" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakup nie miałby sensu. Z drugiej jednak strony muszę
    > zwrocić uwagę na ceny, bo to wydatek zupełni niezaplanowany.

    Te, z którymi porównanie szybkości tak mi dało do myślenia
    to były Samsungi, S3 i S6. Wygląd pulpitu z ikonami, a nie
    z kafelkami, jak to jest u mnie, też mi się podobał.
    Czy Samsungi (te z Androidem) z jakichś powodów odpadają,
    a jeśli tak, to dlaczego?

    Pozdrawiam
    Pat

  • 14. Data: 2017-10-21 23:35:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-21 o 10:08, Pat pisze:

    > Jaka karta, od jakiego operatora ma tanie rozmowy
    > z numerami stacjonarnymi?

    Każdy prepaid, Plus, Play, Orange, itd...
    Wszędzie jest tanio. Bez limitu do wszystkich stacjonarnych, komórkowych
    w Polsce. Takie czasy nastały, że to nie są lata 90-te.

  • 15. Data: 2017-10-22 00:45:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.10.2017 o 22:39, Pat pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeden z nich na pewno nie. Drugi nie wiem.
    > Ale żeby ewentualnie zgłosić to w Orange
    > chcę wpierw obiektywnie tę szybkość
    > zmierzyć.

    A po WiFI?
    Może owa Lumia nie nadąża z otwieraniem stron?

  • 16. Data: 2017-10-22 00:50:30
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.10.2017 o 18:48, Pat pisze:
> [...]
    > z kafelkami, jak to jest u mnie, też mi się podobał.
    > Czy Samsungi (te z Androidem) z jakichś powodów odpadają,

    Na Lumii 532 nie mam takich problemów. Ciekawe.

    2. Kwestia ceny.
    Android potrzebuje obecnie 2 giga RAM i 16 giga pamieci minimum.
    MyPhone w tej konfiguracji zaczyna się od ok 380zł.

  • 17. Data: 2017-10-22 08:36:44
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A po WiFI?
    Przeważnie jest trochę szybciej.
    Coraz bardziej skłaniam się jednak ku tezie, że wina
    jest po stronie wolnego telefonu, a nie Internetu.

    > Na Lumii 532 nie mam takich problemów. Ciekawe.
    I to jest zastanawiające. Bo chyba oba modele
    535 i 532 są tak samo "stare". Nie wiem jak wygląda
    porównanie innych parametrów.

    > 2. Kwestia ceny.
    > Android potrzebuje obecnie 2 giga RAM i 16 giga pamieci minimum.
    > MyPhone w tej konfiguracji zaczyna się od ok 380zł.
    Co jest zdecydowanie gorsze w MyPhone, że jest dużo
    tańszy niż inne smartfony? Oczywiście chodzi o porównanie
    telefonów z 2GB RAM i 16 GB ROM i z Androidem.

    Chyba nie da się już zainstalować Opery Mini na WP 8.1.
    Czy Internet Explorer, którego używam teraz, warto
    zmienić na jeszcze inną przeglądarkę?

    Pozdrawiam
    Pat

  • 18. Data: 2017-10-22 09:51:18
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-10-21 o 13:17, Pat pisze:
> [...]
    > pod WP 8.1, to bardzo proszę o udostępnienie.
    > Potrzebuję go do czasu zakupu nowego smartfona

    Nie ma nawet starszej wersji Opery do pobrania? Dziwne, bo bezproblemowo
    można pobrać Operę na Win XP, a to już naprawdę zabytek..

  • 19. Data: 2017-10-22 10:20:49
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    > Nie ma nawet starszej wersji Opery do pobrania? Dziwne,
    > bo bezproblemowo można pobrać Operę na Win XP, a to
    > już naprawdę zabytek..
    Też mnie to dziwi.

    W sklepie w ogóle jej nie ma.

    Natomiast po znalezieniu w Google (na smartfonie, przy
    pomocy IE) i próbie zainstalowania pojawia się komunikat:
    Ta aplikacja nie jest dostępna dla Twojego telefonu.

    Z innej strony ( o nazwie: Opera Mini otrzymuje nową wersję
    8.0.3.40 dla Windows Phone 8.1), gdzie wymagane jest podanie
    numeu telefonu i wybraniu operatora, pomimo podania
    prawidłowego numeru i wyboru prawidłowgo operatora
    pojawia się komunikat: Nieprawidłowy operator.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 20. Data: 2017-10-22 10:42:49
    Od: "Pat" <s...@s...com>

> [...]
    > prawidłowego numeru i wyboru prawidłowgo operatora
    > pojawia się komunikat: Nieprawidłowy operator.
    I całe szczęście, że nie poszło dalej. Gdyby poszło, to byłoby
    to automatycznie zapisanie się do Playthisgame z 3 płatnymi
    SMSami, każdy po 11,07 zł na tydzień.
    Ostrzegam, to pułapka. Ktoś wyraźnie chce wykorzystać
    trudności z zainstalowaniem Opery i wpuszcza klientów
    w taką pułapkę.

    Pozdrawiam
    Pat