  • 21. Data: 2017-10-22 12:11:09
    Temat: Re: Bardzo wolny Internet. :-(
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 10:20, Pat pisze:
    > wymagane jest podanie
    > numeu telefonu
    Podanie swojego numeru, aby pobrać program? To nawet nie śmierdzi, tylko
    cuchnie przekrętem. :-)

    Robert

  • 22. Data: 2017-10-22 12:39:50
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Podanie swojego numeru, aby pobrać program? To nawet nie śmierdzi, tylko cuchnie
    przekrętem. :-)

    Tak, wystarczy wybrać: "Opera Mini otrzymuje nową wersję
    8.0.3.40 dla Windows Phone 8.1" na liście Google.

    Mam nadzieję, że z powodu niewybrania operatora,
    bo pojawił się komunikat "Nieprawidłowy operator"
    i nie poszło Dalej, wpisanie mojego numeru telefonu
    nie zadziałało i nie został on przekazany dalej.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 23. Data: 2017-10-22 12:47:01
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Też mnie to dziwi.
    >
    > W sklepie w ogóle jej nie ma.
    >
    > Natomiast po znalezieniu w Google (na smartfonie, przy
    > pomocy IE) i próbie zainstalowania pojawia się komunikat:
    > Ta aplikacja nie jest dostępna dla Twojego telefonu.
    >
    > Z innej strony ( o nazwie: Opera Mini otrzymuje nową wersję
    > 8.0.3.40 dla Windows Phone 8.1), gdzie wymagane jest podanie
    > numeu telefonu i wybraniu operatora, pomimo podania
    > prawidłowego numeru i wyboru prawidłowgo operatora
    > pojawia się komunikat: Nieprawidłowy operator.

    Czyli chyba faktycznie nie ma już Opery dla tej wersji systemu..
    Niestety, nie eksperymentuję z różnymi przeglądarkami, tak wiec nie
    potrafię pomóc w wyborze czegoś co by mogło zastąpić ułomnego IE.

    Dziwne tylko dlaczego ta wersja nie chce się zainstalować, przecie wg
    opisu jest kompatybilna z twoim urządzeniem...
    https://www.microsoft.com/pl-pl/store/p/opera-mini/9
    wzdncrdmtk6

  • 24. Data: 2017-10-22 12:50:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 12:47, Trybun pisze:

    > Czyli chyba faktycznie nie ma już Opery dla tej wersji systemu.
    Jest napisane, że prawie dla każdego tel.
    http://www.opera.com/pl/mobile/mini/other

    Robert

  • 25. Data: 2017-10-22 21:01:35
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety, ale trzyletni telefon, z nierozwijanym systemem
    > i aplikacjami to już zabytek. Strony są ogromne, przeładowane
    > multimediami i ich wyświetlenie wymaga ogromnej mocy
    > obliczeniowej.
    Tego, że telefon ma 3 lata nie zmienię. Wygląda na to,
    że przeglądarki też nie zmienię, przynajmniej nie na
    Operę Mini, która, jak rozumiem, mogłaby coś poprawić.
    Równocześnie pomiary szybkości Internetu pokazują,
    że jest on wystarczająco szybki na wejściu do smartfona.
    Pozostaje system i aplikacje.
    Ściągnięty i zainstalowany Doradca uaktualnienia pokazał,
    że byłoby możliwe uaktualnienie do Windows Phone 10.
    Pytanie: czy warto ?
    Szczególnie istotne byłyby dla mnie opinie użytkowników,
    którzy używali wersji 8.1, a następnie 10.
    Ponadto, jak po takim uaktualnieniu systemu wygląda
    sprawa uaktualnienia aplikacji? Trzeba je ściągać
    i instalować od nowa?

    Pozdrawiam
    Pat

  • 26. Data: 2017-10-22 21:26:05
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "Pat" <s...@s...com> wrote:
    > A co teraz warto kupić, z Androidem? Własnie pod katem
    > szybkiego Internetu.
    Jak jestes przyzwyczajony do Windows, to:
    a) podnies sobie Windows do wersji 10 - Anniversary update dziala bez
    problemu, oficjalnie, a pewnie i wyzej tez - moja 532 ma oczko wyzej i
    licze na to ze niedlugo bedzie miala kolejna edycje (Fall Creators)
    b) poczekaj jeszcze troche na zapowiadany Surface Phone - zapewne okaze sie
    lepszy od Niedojrzalego Robocika

  • 27. Data: 2017-10-22 23:41:20
    Od: Mark <t...@p...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 21:01, Pat pisze:

> [...]
    > Pytanie: czy warto ?
    > Szczególnie istotne byłyby dla mnie opinie użytkowników,
    > którzy używali wersji 8.1, a następnie 10.
    Tak, warto. Otrzymasz nową przeglądarkę Edge, oraz aktualizacje systemu.
    Po zaktualizowaniu poprzez Doradcę uaktualnienia następnie zaktualizuj
    do najnowszej wersji z poziomu systemu. (doradca uaktualnienia pobiera
    starszą wersję).

    > Ponadto, jak po takim uaktualnieniu systemu wygląda
    > sprawa uaktualnienia aplikacji? Trzeba je ściągać
    > i instalować od nowa?
    Jeśli będą wersje pod Win 10 Mobile to same się zaktualizują. Na wszelki
    wypadek po aktualizacji systemu wejdź do sklepu i po wybraniu z menu
    Pliki do pobrania i aktualizacje kliknij Pobierz aktualizacje

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 28. Data: 2017-10-23 00:14:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-22 o 21:26, Piotr Karocki pisze:

    > b) poczekaj jeszcze troche na zapowiadany Surface Phone - zapewne okaze sie
    > lepszy od Niedojrzalego Robocika

    Zapewne okaże się gorszy a firma go porzuci tak jak poprzednie telefony.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2017-10-23 01:40:29
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.10.2017 o 08:36, Pat pisze:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przeważnie jest trochę szybciej.
    > Coraz bardziej skłaniam się jednak ku tezie, że wina
    > jest po stronie wolnego telefonu, a nie Internetu.

    Zacznij zatem od resetu

  • 30. Data: 2017-10-23 01:43:00
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.10.2017 o 23:41, Mark pisze:
    /.../
    > Jeśli będą wersje pod Win 10 Mobile to same się zaktualizują. Na wszelki
    > wypadek po aktualizacji systemu wejdź do sklepu i po wybraniu z menu
    > Pliki do pobrania i aktualizacje kliknij Pobierz aktualizacje

    Czasami trzeba popychać ręcznie po tych aktualizacjach.
    Nie wiem, czy 10 obsługuje Lumie 535