  • 1. Data: 2018-02-05 15:38:28
    Temat: O mały włos od tragedii! - Wrocław
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

    Kobieta z dzieckiem wbiega na ulice przed autami ...PRZESTROGA - NIE RÓBCIE
    TEGO
    https://www.youtube.com/watch?v=-AB-ZMLa_do
    Marco

  • 2. Data: 2018-02-05 17:36:00
    Temat: Re: O mały włos od tragedii! - Wrocław
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-05 o 15:38, Marco pisze:
    > Kobieta z dzieckiem wbiega na ulice  przed autami ...PRZESTROGA - NIE
    > RÓBCIE TEGO
    > https://www.youtube.com/watch?v=-AB-ZMLa_do
    > Marco

    Niewiele z tego wynika, mogła wejść nawet jeszcze na zielonym.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-02-05 22:45:16
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 05.02.2018 o 17:36, Liwiusz pisze:

    > Niewiele z tego wynika, mogła wejść nawet jeszcze na zielonym.

    Naprawdę? Głąbie.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2018-02-06 08:09:16
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

    >Niewiele z tego wynika, mogła wejść nawet jeszcze na zielonym.
    >--
    >Liwiusz

    Człowieku, jakbyś Ty był kierowcą ... to ciekawe jak byś się czuł, na 8
    sekundzie widać czerwone światło dla pieszych, czy ciężko to zauważyć.
    Resztę zostawiam bez komentarza ...
    Marco

  • 5. Data: 2018-02-06 08:14:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2018 o 17:36, Liwiusz pisze:

    > Niewiele z tego wynika, mogła wejść nawet jeszcze na zielonym.

    Ta to akurat niespeclajnie - chyba że weszła na zielonym i postanowiła
    postać z 6 sekund za autobusem;)

    Ale liedyś lubiłem coś na kształt ekodrajwingu - dojeżdzanie tak żeby
    się światło zmieniło i rura. I kiedyś podobny przypadek miałem (bez
    kontaktu, ale co sie obsralem to moje) i już tak nie robie.

    Shrek

  • 6. Data: 2018-02-06 08:20:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-06 o 08:09, Marco pisze:

    > Człowieku, jakbyś Ty był kierowcą ... to ciekawe jak byś się czuł, na 8
    > sekundzie widać czerwone światło dla pieszych, czy ciężko to zauważyć.
    > Resztę zostawiam bez komentarza ...
    > Marco

    Trzęsiesz portkami jak baba. Ty w ogóle jesteś kierowcą?

    Niezaprzeczalnie babka nie jest odpowiedzialna z tym dzieciakiem, ale
    nie przesadzajmy - pojawiła się widoczna dla jadącego lewym pasem
    dokładnie w momencie rozpoczęcia wyświetlania zielonego światła, czyli
    powinien jej grzecznie ustąpić pierwszeństwa i umożliwić zejście z pasów.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2018-02-06 08:21:08
    Od: WS <L...@c...pl>

    > Człowieku, jakbyś Ty był kierowcą ... to ciekawe jak byś się czuł, na 8
    > sekundzie widać czerwone światło dla pieszych, czy ciężko to zauważyć.

    nie widac jakie bylo swiatlo, gdy wchodzila na jezdnie... formalnie mogla wejsc na
    migajacym zielonym dla pieszych

    zgodnie z http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    021701393/O/D20021393.pdf

    § 95. 2. Sygnal zielony nie zezwala na wjazd za sygnalizator, jezeli:
    1) ruch pojazdu utrudnilby opuszczenie jezdni pieszym lub rowerzystom,

    § 98.2. Sygnaly swietlne dla pieszych nadawane przez
    sygnalizator S-5 oznaczaja:
    1) sygnal zielony -- zezwolenie na wejscie na przejscie dla pieszych, przy czym
    sygnal zielony migajacy oznacza, ze za chwile zapali sie sygnal czerwony i pieszy
    jest obowiazany jak najszybciej opuscic przejscie,

    WS

  • 8. Data: 2018-02-06 08:22:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-06 o 08:14, Shrek pisze:

> [...]
    > się światło zmieniło i rura. I kiedyś podobny przypadek miałem (bez
    > kontaktu, ale co sie obsralem to moje) i już tak nie robie.

    I słusznie, bo to dość niebezpieczny zwyczaj. Już nawet nie chodzi o tę
    konkretną pieszą, tylko że ogólnie Polacy lubią jeździć na "późnym
    żółtym", na niektórych skrzyżowaniach jest to nawet niepisany zwyczaj,
    bo cykl jest tak krótki, ze trzeba wykorzystać każdą chwilę.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-02-06 09:08:47
    Od: p...@g...com

    wypada podziekowac kierowcy autobusu za zaslonienie przejscia ... a matka ? no coz
    dzieciak ma niewielkie szanse na pojscie do przedszkola jak tak bedzie biegac po
    przejsciach

  • 10. Data: 2018-02-06 11:47:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2018 o 09:08, p...@g...com pisze:
    > wypada podziekowac kierowcy autobusu za zaslonienie przejscia

    No już bez przesady - co miał zrobić - zatrzymać się 40 metrów przed
    skrzyżowaniem czy wbijać na lewy pas?

    Shrek