  • 21. Data: 2019-12-27 00:27:19
    Temat: Re: Bateria do komóry.
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 25.12.2019 o 23:04, r...@k...pl pisze:
    > Ja próbowałem formować, ale strasznie te baterie są nieplastyczne :P

    No bo przedtem na 3 zdrowaśki do piekarnika...

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 22. Data: 2019-12-27 12:56:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaNus" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 26.12.2019 o 13:59, Budzik pisze:

    >Że słucham, 30 za... wymianę?
    >Do mojego Lenovo-5 kupiłem zapasową, i w trzęsącym autobusie
    >wymieniam
    >ją minuta-8! PoBank to mordęga w porównaniu z wymianą...

    A jak spadnie na podloge ?

    To sie ciesz ... i sprawdz nastepne modele.
    Bo coraz wiecej ma "niewymienna".
    Czyzby producenci zauwazyli, ze rozwoj hardware przyhamowal ?

    J.

  • 23. Data: 2019-12-27 23:26:53

    Fri, 27 Dec 2019 00:27:19 +0100, w
    <5e0541d6$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>, jaNus

    > No bo przedtem na 3 zdrowaśki do piekarnika...

    Tak robiłem, ale tylko na krótko zabłysła szybka... gdzieś musi być haczyk.