  • 11. Data: 2010-06-14 12:03:43
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Benzyna po 1.75 to nie bylo zle, ale wtedy zabraklo by w budzecie
    > na drogi, emerytow, lekarzy i gornikow :-)

    z akcentem na emerytow i gornikow

    Icek

  • 12. Data: 2010-06-14 12:07:27
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Benzyna po 1.75 to nie bylo zle, ale wtedy zabraklo by w budzecie na
    > drogi, emerytow, lekarzy i gornikow :-)

    Zapomniałeś o wybrańcach narodu i ich podwładnych
    Myśliciele wymyślają nowe prawo , które generuje zapotrzebowanie na kolejne
    armie urzędników
    Urzędnik dochodu nie przynosi, a godziwe wynagrodzenie mieć musi. Korupcja
    tez ma swój udział. Z czegoś to trzeba opłacić.
    Górnik dołowy, ,tak chętnie opluwany, generuje przynajmniej coś pożytecznego
    w przeciwieństwie jego nadzorców, zarabiających krocie tego co ryl
    otrzymuje.

  • 13. Data: 2010-06-14 12:08:12
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Widac agitacja wyborcza dotarla na newsy. Co jak co ale sztab wyborczy
    > JKM dziala preznie i bardzo logicznie :)

    to zawsze tak jest. Naobiecuja sie niewiadomo co a pozniej okazuje sie, ze
    nie da sie tego zrealizowac.

    Z akcyzy za paliwo to wplyw wydawalo mi sie, ze byl na poziomie 25mld
    zlotych. Poszlo na emerytow, policje, gornikow i pare jeszcze innych zawodow
    z przedwczesnymi emeryturami. Kto za to zaplaci ??

    Od dawna wiadomo, ze za kazdy przywilej ktos zaplaci. W tym przypadku
    kierowcy. Czemu nie mowi z czego zaplacic rzeczy ktore dotychczas sa placone
    z tego podatku ?

    Icek

  • 14. Data: 2010-06-14 12:08:50
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    neoniusz pisze:
    > Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niestety prawda...

    Ośmielę się niezgodzić. Byłaby po 1.12 złotego. Błąd kalkulacji pan JKM
    popełnił.

  • 15. Data: 2010-06-14 12:10:09
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    m pisze:

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie jesteś patryjotą?
    > Patryjota oddaje wszystko co ma najlepszego swojej ojczyźnie

    czyli jak w tym kawale jeśli rząd chce twojego dobra to znaczy że trzeba
    bardzo dobrze ukryć swoje dobra.... :)

  • 16. Data: 2010-06-14 12:10:22
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    m pisze:
> [...]
    > Górnik dołowy, ,tak chętnie opluwany, generuje przynajmniej coś
    > pożytecznego w przeciwieństwie jego nadzorców, zarabiających krocie tego

    Dokładnie, po wejściu do unii powstała cała masa nowych stanowisk
    urzędniczych ich powstanie tłumaczone jest wymogami i procedurami a tak
    na prawdę nie są one konieczne.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-06-14 12:10:34
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    pożytecznego
    > w przeciwieństwie jego nadzorców, zarabiających krocie tego co ryl

    ja slyszalem, ze we wroclawiu koszt urzymania urzednikow obslugujacych
    system podatkow za psa kosztuje wiecej niz wplywa z tego podatku.

    Kasujesz podatek i okazuje sie, ze same oszczednosci z wyjatkiem pyskujacych
    urzedasow, ze ktos ich zwalania.

    Icek

  • 18. Data: 2010-06-14 12:11:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    BaX pisze:

    > Obawiam się że niestety nie, pewnie oscylowała by w okolicach 3zł. Więcej po
    > prostu zarabiali by złodzieje ze stacji paliw.

    Raczej nie - za duża konkurencja na rynku.
    Gdyby właściciele stacji byli w stanie się dogadać, to spokojnie do
    litra by dorzucili jeszcze ze 2-3zł. I ludzie wcale by nie przestali
    tankować.

    > Baryłka drożała, potem taniała prawie 2x
    > , a paliwo ledwo 10-15%.

    Głównie za sprawą tego że duży składnik ceny paliwa jest stały.
    Akcyza to jak pisał J.F. to 1.6zł + VAT = 1.95zł.
    Do tego marża stacji, koszty przetworzenia paliwa, transportu itp. są w
    zasadzie stałe.
    I dlatego zmiana ceny ropy naftowej wpływa na cenę paliw tak jak wpływa.

    > Obawiam się że jak w końcu pęknie to magiczne 5zł/l

    Już padały takie magiczne granice jak 2zł/l, 3zł/l, 4zł/l to i padnie 5zł/l.
    A ludzie jak tankowali, tak tankują coraz więcej.

  • 19. Data: 2010-06-14 12:12:00
    Od: "m" <...@n...pq>

> [...]
    > system podatkow za psa kosztuje wiecej niz wplywa z tego podatku.
    >
    > Kasujesz podatek i okazuje sie, ze same oszczednosci z wyjatkiem

    Byłaby ogromna fala nowych rewolucjonistów ze zwolnionych urzędników,
    prawników, posłów i pokrewnych zawodów

  • 20. Data: 2010-06-14 12:12:59
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Górnik dołowy, ,tak chętnie opluwany, generuje przynajmniej coś
    > pożytecznego w przeciwieństwie jego nadzorców

    Tylko weź pod uwagę, że ów górnik pracuje 2x krócej na swoją emeryturę,
    większość swojego życia więc pasożytuje.
    P.