  • 71. Data: 2014-04-23 12:52:31
    Temat: Re: Benzyna po 2 złote a gaz po złotówce.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 07:55:27 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Dnia Tue, 22 Apr 2014 07:26:54 -0700 (PDT), k...@g...com
    >
    > Moze sie boi ze ten pod Baltykiem przerdzewieje ? :-)

    na przerdzewienie to za nowy ale jakiś przeładowany statek mógłby się nie
    zmieścic na podejściu do Szczecina :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2014-04-23 13:02:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    napisał:
    >na przerdzewienie to za nowy ale jakiś przeładowany statek mógłby się
    >nie
    >zmieścic na podejściu do Szczecina :)

    Jest to pewna koncepcja, wiedzieli przeciez ze za plytko polozyli, ale
    takie jawne moze byc niebezpieczne. To juz chyba lepiej jakby nieznani
    sprawcy kotwice rzucili na pelnym morzu.
    Ale jesli juz o tym mowa, to wracam do pomyslu - kiepsko wykonany i
    dlatego przerdzewial :-)

    J.

  • 73. Data: 2014-04-23 23:27:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:
> [...]
    >>> minęły. jeśli tylko braknie gazu, rosja nie będzie miała kasy na

    tylko ze oni nie uprawiaja ziemi :)

  • 74. Data: 2014-04-24 00:18:11
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 kwietnia 2014 23:27:38 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > tylko ze oni nie uprawiaja ziemi :)

    Może im się nie opłaca na dużą skale grzebać w ziemi jak kury. Ze dwa razy do roku
    strzelą focha Polakom i dostaną za wsiarz to czego nie kupili bo świnia miała ogon
    lewoskrętny zamiast prawoskrętnego a w jabłkach ogonki za długie.

  • 75. Data: 2014-04-24 01:27:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > razy do roku strzelą focha Polakom i dostaną za wsiarz to czego nie
    > kupili bo świnia miała ogon lewoskrętny zamiast prawoskrętnego a w

    tylko ze problemem rosji jest chyba niemożność...

    to jest panśtwo upadłe w pewnym sesnie... Rosją rządzi jakas bliżej nie
    określona banda bandytów na czele której być może stoi Putin. Piszę być może
    bo może jest on tylko figurantem.