  • 1. Data: 2014-04-16 19:04:12
    Temat: Serwis w Hyundai...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Koszt przeglądu na 90k według ASO (i w zależności od ASO) od 910 zł do
    1170 zł (za dokładnie to samo. W najtańszym poprosiłem o listę
    materiałów eksploatacyjnych z wyceną. Okazuje się, że wkładają/wlewają
    mi materiałów za 630 zł. Z listą udaję się do sklepu motoryzacyjnego,
    dokładnie to samo dostaję za 307 zł, mogłoby być jeszcze taniej kilka
    dyszek, ale ok. 910 - 630 + 307 = 587. Czyli spacerek do sklepu daje -
    oprócz aspektów zdrowotnych - oszczędność jakieś 35%. :)

    Czy w ASO naprawdę liczą, że kogoś stać na nowe auto to on liczyć nie
    umie? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-04-16 19:27:49
    Temat: Re: Serwis w Hyundai...
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 16.04.2014 19:04, anacron pisze:
> [...]
    > oprócz aspektów zdrowotnych - oszczędność jakieś 35%. :)
    >
    > Czy w ASO naprawdę liczą, że kogoś stać na nowe auto to on liczyć nie

    w aso liczą że w zamian za ileśtam lat gwarancji, nabywca nowego auta
    zapłaci im frycowe. Na to samo liczą ubezpieczyciele.
    ToMasz

  • 3. Data: 2014-04-16 19:45:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.04.2014 19:27, ToMasz pisze:

    > w aso liczą że w zamian za ileśtam lat gwarancji, nabywca nowego auta
    > zapłaci im frycowe.

    Ale ja nadal będę miał gwarancję, ba nawet nie musiałbym u nich robić i
    a i tak będę miał.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-04-16 20:52:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > oprócz aspektów zdrowotnych - oszczędność jakieś 35%. :)
    >
    > Czy w ASO naprawdę liczą, że kogoś stać na nowe auto to on liczyć nie

    Dokładnie.
    Ale nawet jak się niektórym tłumaczy, że materiały mają sobie kupić w
    sklepie, to i tak wolą w ASO.
    Ludzi nie zmienisz i ASO na tym bazuje.

  • 5. Data: 2014-04-16 20:57:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.04.2014 20:52, Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > Ale nawet jak się niektórym tłumaczy, że materiały mają sobie kupić w
    > sklepie, to i tak wolą w ASO.
    > Ludzi nie zmienisz i ASO na tym bazuje.

    Ja ostatnio skłaniam się, aby zamiast inwestować w ASO zainwestować w
    polisę, serwisować sobie jak mi się podoba, a jak się popsuje to
    naprawić z polisy. Jestem w trakcie kalkulacji.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-04-16 20:58:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja ostatnio skłaniam się, aby zamiast inwestować w ASO zainwestować w
    > polisę, serwisować sobie jak mi się podoba, a jak się popsuje to
    > naprawić z polisy. Jestem w trakcie kalkulacji.

    Z jakiej polisy?

  • 7. Data: 2014-04-16 21:13:14
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.04.2014 20:58, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Z jakiej polisy?

    Można wykupić sobie przedłużenie gwarancji i jest to zwykła polisa
    ubezpieczeniowa. Zastanawiam się nad czymś takim od nowości zamiast
    gwarancji.

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2014-04-16 21:14:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Można wykupić sobie przedłużenie gwarancji i jest to zwykła polisa
    > ubezpieczeniowa. Zastanawiam się nad czymś takim od nowości zamiast

    A kto coś takiego oferuje, poza producentami aut i za ile?

  • 9. Data: 2014-04-16 21:17:46
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.04.2014 21:14, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > A kto coś takiego oferuje, poza producentami aut i za ile?

    Kolega ma przedłużenie gwarancji w Toyocie Auris o 3 lata za jakieś 2300
    zł, a to polisa w PZU jest (papiery widziałem). Btw. nie wiem jak się
    komuś wnętrze nowych Toyot może podobać :P

    --
    anacron
    aba/

  • 10. Data: 2014-04-16 22:12:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-16 19:45, Użytkownik anacron napisał:

    > Ale ja nadal będę miał gwarancję, ba nawet nie musiałbym u nich robić i
    > a i tak będę miał.

    Jak będzie wszystko w w porządku to będziesz miał gwarancje,
    jak coś będzie nie tak to będą mieli podstawę do nie uznania
    gwarancji i będziesz się z nimi kopał w sądzie.