  • 21. Data: 2018-05-17 03:36:48
    Temat: Re: Bezkluczykowa smierc
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ma 70 lat to sie juz nazyl i nie szkoda. Dodatkowo w ubezpieczalni na emeryturze
    i leczeniu oszczedza.

  • 22. Data: 2018-05-17 08:12:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 May 2018 19:56:43 +0200, Myjk

    Rzeczywiście, w MOL jest tak samo. :/

    Zresztą wygląda na to, że to samo zjawisko odpowiada za możliwość kradzieży
    samochodu na walizkę. Co także tłumaczy test keyless protectora popełniony
    przez Zachara kiedy to kluczyk spoczął już w samochodzie a samochód mógł
    dalej być funkcjonalny -- choć teoretycznie zapewne kluczyk już miał
    odciętą baterię.

    Znajduję tu jedną przyczynę takiego rozwiązania -- oszczędność na baterii.
    W przeciwnym razie pewnie trzeba by ją było wymieniać co miesiąc, jak nie
    częściej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2018-05-17 08:14:31
    Od: p...@g...com

    --Jak ma 70 lat to sie juz nazyl i nie szkoda. Dodatkowo w ubezpieczalni na
    emeryturze i leczeniu oszczedza.

    a rodzina pewnie wyceni utrate dziadka na pare milionow USD i Toyota beknie za swoj
    bezsensowny upor ...

  • 24. Data: 2018-05-23 21:45:21
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 15 May 2018 12:13:42 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Jak kluczyk "odejdzie" od auta to się auto samo nie wyłącza?

    Nie może. Bo nie pozwalają na to przepisy. Z tego samego powodu
    zakazane jest stosowanie systemów antynapadowych w autach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 25. Data: 2018-05-24 08:17:56
    Od: p...@g...com

    --Nie może. Bo nie pozwalają na to przepisy.

    Kluczyk z funkcją zdalnego uruchomienia silnika
    Jeśli masz kluczyk z funkcją zdalnego uruchomienia silnika (ERS), możesz używać go
    łącznie z aplikacją Volvo On Call. Możesz na przykład uruchomić samochód kluczykiem,
    a wyłączyć go za pomocą aplikacji.

    https://support.volvocars.com/pl/Pages/article.aspx?
    article=2eb38430bc8cac8fc0a801517ab85585

    bez problemu mozna wylaczyc paska b7 za pomoca vcds a byc moze potrafi to takze elm
    za 2 usd