  • 11. Data: 2015-10-07 14:25:43
    Temat: Re: Bezproblemowy diesel
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 14:19, Maciek pisze:
    > Dnia Tue, 06 Oct 2015 22:25:20 +0200, ToMasz napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > 2-litrowy, 90-konny, 8-zaworowy diesel o mocy 90 KM montowany w Xsarze
    > Picasso zbiera dobre opinie.
    > Moze to po prostu tez sam silnik jest ;)

    to ten sam silnik, ale po 2005 ciężko go ustrzelić w XP bo przeważnie
    wsadzali nieszczęsne 1,6HDI...

  • 12. Data: 2015-10-07 14:27:22
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-10-06 o 22:25, ToMasz pisze:
    > witam
    > szukam auta, taniego, z bezproblemowym silnikiem diesla, młodszego niz
    > 10 lat. Do tej pory jeździłem citroenami z silnikiem:
    > 2.0 HDi - 90 KM (DW10TD)RHY
    > i jeśli znacie auta wyprodukowane po 2005 z tym silnikiem to proszę o
    > wskazanie
    > dziękuję
    >
    > ToMasz

    Jak na Twoim miejscu szukałbym P307SW ale 2,0HDI 136KM. Ma co prawdą
    fapa, dwumas i VGT, ale to nadal bardzo trwały motor. Jak znajdziesz
    niezajeżdżony egzemplarz to pośmigasz długo...

  • 13. Data: 2015-10-07 16:01:08
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Jak na Twoim miejscu szukałbym P307SW ale 2,0HDI 136KM. Ma co prawdą
    > fapa, dwumas i VGT, ale to nadal bardzo trwały motor. Jak znajdziesz
    > niezajeżdżony egzemplarz to pośmigasz długo...

    Albo źle patrzę albo najmłodszy to 2008 r.

    http://allegro.pl/peugeot-307-12622?buyUsed=1&a_text
    _i%5B5%5D%5B0%5D=2000&a_text_i%5B5%5D%5B1%5D=2000&a_
    enum%5B16%5D%5B2%5D=2

  • 14. Data: 2015-10-08 09:52:20
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 16:01, Bolko pisze:

    > Albo źle patrzę albo najmłodszy to 2008 r.
    >
    > http://allegro.pl/peugeot-307-12622?buyUsed=1&a_text
    _i%5B5%5D%5B0%5D=2000&a_text_i%5B5%5D%5B1%5D=2000&a_
    enum%5B16%5D%5B2%5D=2

    No 307 robili do 2008 roku... Później weszła 308'ka

  • 15. Data: 2015-10-08 10:12:40
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > No 307 robili do 2008 roku... Później weszła 308'ka

    No chyba faktycznie niezłe auto
    bo na allegro:
    308 kombi z 2 litra 136 KM sztuk 10
    a na OLX sztuk 8

  • 16. Data: 2015-10-08 12:46:48
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-10-08 o 10:12, Bolko pisze:

    > No chyba faktycznie niezłe auto
    > bo na allegro:
    > 308 kombi z 2 litra 136 KM sztuk 10
    > a na OLX sztuk 8

    Bo to jest bardzo dobre auto z bardzo dobrym silnikiem diesla...
    Miałem 307SW 2,0HDI przez 3 lata i nie powiem złego słowa. Żałuję, że
    przesiadłem się na Zafirę B 1,9CDTI... Następne auto jakie będzie to
    albo Cytryna C4GP 2,0HDI albo Peugeot 5008 2,0HDI

  • 17. Data: 2015-10-08 19:33:02
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > przesiadłem się na Zafirę B 1,9CDTI... Następne auto jakie będzie to
    > albo Cytryna C4GP 2,0HDI albo Peugeot 5008 2,0HDI

    Ja nie potrzebuje aż tak dużego auta, może kiedyś.
    Te silniki są spotykane jeszcze w jakiś mniejszych modelach?
    Najbardziej przeraża mnie to że to francuzy.
    Kiedyś opiekowałem się flotą 20 renówek.
    Wszystko było dobrze dopóki były na gwarancji.
    Jak się skończyła to ja pi....e
    Co tydzień jakieś auto w serwisie
    zwłaszcza w zimie
    zwłaszcza elektryka.
    Jak powiedział gość w serwisie auta dobrze skonfigurowane :)

  • 18. Data: 2015-10-08 19:55:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.10.2015 o 19:33, Bolko pisze:

> [...]
    > Najbardziej przeraża mnie to że to francuzy.
    > Kiedyś opiekowałem się flotą 20 renówek.
    > Wszystko było dobrze dopóki były na gwarancji.

    I nic się nie zmieniło, trzymaj się od tego z daleka.
    Jak tego nie chcesz to tylko coś z Dalekiego Wschodu.

  • 19. Data: 2015-10-08 19:57:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2015 o 19:33 Bolko <s...@g...com> pisze:

    > Najbardziej przeraża mnie to że to francuzy.

    W obecnych czasach to zaleta. Czasy Laguny II "laweta edyszyn"
    bezpowrotnie minęły.
    C4GP 2.0 hdi oprócz wersji ze skrzynią MCP to bezawaryjne auto.
    Silniki jedne z lepszych wśród diesli (jeśli nie najlepsze) - oszczędne,
    bezawaryjne, tanie w serwisie.
    Jeśli rozważasz jakieś kombi - lepiej wg mnie kupić C4P (krótka wersja) -
    jeśli C4GP jest za duży.

    TG

  • 20. Data: 2015-10-08 20:07:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.10.2015 o 19:57, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > W obecnych czasach to zaleta. Czasy Laguny II "laweta edyszyn"
    > bezpowrotnie minęły.

    Oczywiście.
    Tylko że calutki rok zajął ASO Renault doprowadzenie NOWEGO auta do
    stanu używalności.
    Całe szczęście że od tego momentu jakoś działa, ale to co wymienili
    przez rok nie powinno nigdy wyjść z fabryki.

    Z drugim problemem (klima) nic nie są w stanie zrobić przez lat 3,
    podobnie jak do pozbawienia czkawki na wolnych obrotach całej serii aut
    z silnikami K4M.