  • 11. Data: 2010-08-19 20:36:59
    Temat: Zielonego pojecia o Bialorusi nie macie :(
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Bialorus jest bezpieczna o wiele bardzie niz Polska. Zlodziejstwa brak. Policja
    nie
    bierze ale rygorystycznie egzekwuje przestrzegania przepisow - szczegolnie
    przekraczania dozwolonej predkosci. Ruch jest maly. Drogi dobre. Brak tirow.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2010-08-19 21:42:18
    Temat: Re: Zielonego pojecia o Bialorusi nie macie :(
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-19 20:36, Hinek pisze:
> [...]
    > bierze ale rygorystycznie egzekwuje przestrzegania przepisow -
    > szczegolnie przekraczania dozwolonej predkosci. Ruch jest maly. Drogi

    Co do brania w łapę to bzdura, biorą 20 euro zazwyczaj załatwia sprawę
    ale 50 baxów lepiej wygląda.
    Co do ceny paliwa to coś na poziomie 3zl litr 92 (odpowiednik naszej 95)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 13. Data: 2010-08-20 14:27:01
    Od: "ben." <m...@g...com>

    > Co do ceny paliwa to coś na poziomie 3zl litr 92 (odpowiednik naszej 95)

    Paliwo mają tylko bezołowiowe ?
    Na jakich stacjach odradzacie tankować ?

    odpowiednik 98 PL to 95 BY :)?

  • 14. Data: 2010-08-20 16:57:12
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2010-08-20 14:27, ben. pisze:

    > Paliwo mają tylko bezołowiowe ?
    > Na jakich stacjach odradzacie tankować ?
    >
    > odpowiednik 98 PL to 95 BY :)?

    ja tam tankuje roverka od 3 lat bialoruska benzynka 92 auto jezdzi bez
    problemow, tam na stacjach widzialem kilkakrotnie kontrole ichniejszego
    urzedu sprawdzajacego stan paliwa wiec mysle, ze z jakoscia to u nich
    lepiej niz u nas

    95 to niby 98 bo 98 to u nich nie ma

    gregor

  • 15. Data: 2010-08-20 23:14:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Paliwo mają tylko bezołowiowe ?
    > Na jakich stacjach odradzacie tankować ?
    >
    > odpowiednik 98 PL to 95 BY :)?

    Maja jeszcze 80 ale to już chyba dla jakichś zabytków, niczym nowszym
    nie radzę na tym jeździć.
    Niby ich 95 to właśnie nasze 98. Kiedyś robiłem mały test i do motocykla
    Suzuki bandit zalałem białoruską 92, jeździł lepiej niż na naszej 98...

    Gdzie nie tankować? hmm na jakichś małych stacjach na odludziu.
    Najlepiej tankować tam gdzie jest kolejka, spora kolejka. Skoro są
    chętni o czymś to świadczy.

  • 16. Data: 2010-08-20 23:17:03
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-20 23:14, Lewis pisze:

    > Gdzie nie tankować? hmm na jakichś małych stacjach na odludziu.
    > Najlepiej tankować tam gdzie jest kolejka, spora kolejka. Skoro są
    > chętni o czymś to świadczy.

    A i jeszcze jedno, najpierw bulisz później tankujesz ;)
    Jak nie wejdzie do zbiornika, ładnie prosisz o zwrot reszty ;)

  • 17. Data: 2010-08-20 23:18:37
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A i jeszcze jedno, najpierw bulisz później tankujesz ;)
    > Jak nie wejdzie do zbiornika, ładnie prosisz o zwrot reszty ;)

    Czyli tak jak w USA :)

  • 18. Data: 2010-08-20 23:26:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-20 23:18, Przemek V pisze:
    > U?ytkownik "Lewis"<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Czyli tak jak w USA :)

    "Hameryka Panie" ;) Swoja droga daleko nam do ich dróg, szerokie pobocza
    wszystko zbudowane z rozmachem, zakręty widoczne z daleka, zero
    krzaczorów i drzew przy drogach, nawet na pola maja asfalt... A że
    poziom życia u jednych sięga zenitu a inni kombinują jak mogą byle na
    chleb starczyło to inna sprawa.