  • 11. Data: 2018-03-08 00:04:04
    Temat: Re: Brak obrazu z kamery
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > A skąd niby mam wiedzieć? Podejrzewam ze z programu. Skąd by niby kamera
    > miała pobierać dane o dacie i czasie?

    Jak to kamera IP, to może z sieci... ale to IMO niewiele zmienia. Soft
    kamery czyta obraz z matrycy (nie udaje mu się, bo coś w matrycy padło,
    więc czyta same zera -- czarny obraz), nakłada znacznik czasu i wysyła
    dalej.

    > Kamera reaguje na ciemność włączając podświetleni ir, robi się jasno to
    > podświetlenie wygasza

    Na zdjęciu kamery widać na dole coś takiego (zaznaczone):

    http://www.chmurka.net/r/usenet/kamera-ip.png

    Zakładam że to czujnik światła, który steruje podświetleniem zupełnie
    niezależnie od natężenia światła padającego na matrycę.

    > Tyle tylko ze obrazu nie wyświetla a aplikacja widzi to jakby ktoś
    > obiektyw przesłonił

    Pewnie aplikacja po prostu dostaje czarny obraz i nawet nie ma jak go
    odróżnić od faktycznie zasłoniętego obiektywu.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]