  • 1. Data: 2013-08-11 00:15:04
    Temat: Automapa 6.12 ustawienia
    Od: <u...@n...pl>

    Witam,
    Gdzie mozna wlaczyć deklaracje, aby nawigacja Automapa ver. 6.12 ostrzegala przed
    fotoradarami i przejazdami kolejowymi?
    W poprzednich wersjach mi to dzialalo, niestety teraz nie.
    Poza tym wlacza mi się ekran z komunikatem o przeliczeniu trasy w trakcie jazdy.
    Gdzie to można zmienic, aby sie nie pokazywalo?
    Prosba o ściezke dostepu np. menu/ustawienia/ogólne
    W PQI/Ostrzeganie mam "V" zaznaczone przy fotoradarach. I to zaznaczenie nie pomaga.
    Pozdrawiam i dziekuje.

  • 2. Data: 2013-08-11 08:52:29
    Temat: Re: Automapa 6.12 ustawienia
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s.wsisiz.edu.pl
    *Użytkownik* napisał(-a):

> [...]
    > Prosba o ściezke dostepu np. menu/ustawienia/ogólne
    > W PQI/Ostrzeganie mam "V" zaznaczone przy fotoradarach. I to

    Sprawdź dla każdej kategorii POI czy czasem nie jest tam coś namieszane
    w parametrach ostrzegania. Klikasz np. "Fotoradar stacjonarny 50 km/h"
    (ale nie chceckbox z lewej strony napisu) i otwierają się parametry.

    P.S.
    Nie pisz na Grupy w HTML

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-08-11 09:14:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

  • 4. Data: 2013-08-11 09:42:20
    Od: <u...@n...pl>

> [...]
    > parametrach ostrzegania. Klikasz np. "Fotoradar stacjonarny 50 km/h" (ale nie
    > chceckbox z lewej strony napisu) i otwierają się parametry.

    Mam Ostrzeganie/Parametry:
    Wlaczone:
    Komunikat dzwiekowy
    Informuj o odleglosci od punktu
    wyswietlaj informacje
    wylaczone
    pokazuj az do miniecia
    nie ostrzegaj o pqi po lewej stronie

    Tak bylo przy kazdej predkosci.
    Zaznaczyc opcje wylaczone??

    A co z przejazdami kolejowymi??
    Podziekowania.
    umk

  • 5. Data: 2013-08-11 14:32:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s.wsisiz.edu.pl
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Mam Ostrzeganie/Parametry:
    > Wlaczone:
    > Komunikat dzwiekowy
    > Informuj o odleglosci od punktu
    > wyswietlaj informacje

    Prawidłowo

    > wylaczone
    > nie ostrzegaj o pqi po lewej stronie

    Może być, ale dla ścisłości, to nie jest pqi tylko poi, a dokładniej POI
    (Point Of Interest)

    > Tak bylo przy kazdej predkosci.
    > Zaznaczyc opcje wylaczone??

    Nie, bo byś wyłączył komunikaty (da się coś bardziej wyłączyć od nie
    działajęcego??) Masz w Menu/Ustawienia/Dźwięki/Komunikaty zaznaczony
    checkbox "O POI"?

    > A co z przejazdami kolejowymi??

    Dokładnie tak samo, tylko przejazdów szukasz w innej kategorii. Ale
    skoro nie działa ostrzeganie, to problem pewnie leży gdzieś indziej, na
    co może wskazywać również drugi Twój problem nad którym się nie
    pochylałem.
    Próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne i wtedy sprawdzić czy
    komunikaty będą? Ewentualnie świeża instalacja całej AM. Nic innego do
    głowy mi nie przychodzi. Ewentualnie pomocy szukaj na pl.rec.gps lub
    alt.pl.gps

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2013-08-11 15:32:21
    Od: <u...@n...pl>

> [...]
    > działajęcego??) Masz w Menu/Ustawienia/Dźwięki/Komunikaty zaznaczony checkbox

    Dzieki za wskazowke!.
    Dziwieki/komunikaty/ o POI - było wyłączone.
    Włączyłem check-box.
    Moze bedzie działać.

    umk.