  • 1. Data: 2015-02-16 13:09:55
    Temat: CPLD - cz. 2
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    chciałem zapytać Kolegów spoza po...

    czy istnieją jakieś środowiska do projektowania cpld w postaci rysownia
    schematu?

  • 2. Data: 2015-02-16 13:15:41
    Temat: Re: CPLD - cz. 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" napisał w wiadomości
    >chciałem zapytać Kolegów spoza po...
    >czy istnieją jakieś środowiska do projektowania cpld w postaci
    >rysownia schematu?

    Istniec to moze i istnieja, ale PO CO ...

    J.

  • 3. Data: 2015-02-16 13:22:14
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 16.02.2015 o 13:09, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > chciałem zapytać Kolegów spoza po...
    >
    > czy istnieją jakieś środowiska do projektowania cpld w postaci rysownia
    > schematu?

    istnieją.

  • 4. Data: 2015-02-16 13:24:42
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no tak, poza europą...

  • 5. Data: 2015-02-16 13:37:19
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 16.02.2015 o 13:24, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > no tak, poza europą...

    Masz całkowitą rację. O europejskich nie słyszałem.

  • 6. Data: 2015-02-16 13:38:58
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2015-02-16 13:09, Ministerstwo Propagandy wrote:
    > chciałem zapytać Kolegów spoza po...
    >
    > czy istnieją jakieś środowiska do projektowania cpld w postaci rysownia
    > schematu?

    Tak.

    Adam

  • 7. Data: 2015-02-16 13:44:31
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    a ile to grantu przysługuje za tak wyczerpującą odpowiedź?

  • 8. Data: 2015-02-16 13:54:30
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 13:09:57 UTC+1 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
    > chciałem zapytać Kolegów spoza po...
    >
    > czy istnieją jakieś środowiska do projektowania cpld w postaci rysownia
    > schematu?

    Dla pisiorów kartka i ołówek.

  • 9. Data: 2015-02-16 13:56:54
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

    my pisiory mamy schematy i programy w główkach...

    nie to co wy europejczycy i ta wasza "zmienna pomocnicza" [R]

  • 10. Data: 2015-02-16 14:02:40
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no co Ty, to europa nie przoduje?