  • 11. Data: 2015-02-16 14:32:15
    Temat: Re: CPLD - cz. 2
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no właśnie PO to...

    programy opierające się na opisie werbalym (czy jak to się tam nazywa)
    dostosowane jest do sposobu rozumowania powskich elit...

    nikt normalny nie jest w stanie zrozumieć "tej logiki" rodem z tvn-u...

    P.S.
    sam się o tym przekonałem, gdy koleś który przez 5 lat studiów na
    politechnice warszawskiej nie dowiedział się co to jest adres IP, został
    prezesem działu łączności pewnej państwowej instytucji pożytku
    publicznego...

  • 12. Data: 2015-02-16 17:01:59
    Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com>

    W dniu 2015-02-16 o 13:54, s...@g...com pisze:

    > Dla pisiorów kartka i ołówek.

    Pisiory jadą na piechotę:)
    http://pl.farnell.com/productimages/standard/en_GB/G
    E5DSBGA06-40.jpg
    Objętościowo wyjdzie podobnie co cpld za 9PLN.

  • 13. Data: 2015-02-16 19:34:57
    Od: "vokal" <d...@g...pl>

    Ministerstwo Propagandy wrote:

> [...]
    > politechnice warszawskiej nie dowiedział się co to jest adres IP,
    > został prezesem działu łączności pewnej państwowej instytucji pożytku

    Po co mu wiedzec o IP, skoro wiedzial już wtedy, ze bedzie prezesem.
    Zrobil tylko blad, że poszedl na studia, bo mogl zrobic zaoczne studium
    fryzjetrstwa - szybciej, taniej i mniej wysilku

    DJ

  • 14. Data: 2015-02-16 19:47:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    taaaaaaaaak... przeznaczenie...

    widać system obdarował go pozytywnym fenk szuj... musiał po prostu odnieść
    sukces...

    zawsze mnie to zastanawiało, co by było poza europą? pewnie się tego nie
    dowiem bo widzę, że komor 69%...

  • 15. Data: 2015-02-17 11:00:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no kurde nikt nie wie?

  • 16. Data: 2015-02-17 15:54:00
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2015-02-16 13:44, Ministerstwo Propagandy wrote:
    > a ile to grantu przysługuje za tak wyczerpującą odpowiedź?

    Nic. Nie pobieram opłat za udzielanie odpowiedzi na grupie
    pl.misc.elektronika.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 17. Data: 2015-02-17 16:55:15
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to znaczy, że jesteś frajer, bo ONI to ze wszystkiego robią kasę...

  • 18. Data: 2015-02-17 18:01:27
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2015-02-17 16:55, identyfikator: 20040501 wrote:
    > to znaczy, że jesteś frajer, bo ONI to ze wszystkiego robią kasę...

    Woof,woof,woof .... Keep calm and say woof.

    Adam

  • 19. Data: 2015-02-17 18:13:36
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    oj tam, nie wiem o co chodzi, ale takie fakty,

    taki sobierajski (kolega romana) pyta mnie po co ja z nim chcę jechać, bo on
    to jedzie zarobić pieniądze, a ja to nie wie po co mam tam z nim jechać...