  • 51. Data: 2012-05-15 20:37:14
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:jou2bq$dsn$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    > Sobie zobacz ile masz prognozowanej emerytury a nie opowiadaj jakie złe są
    > systemy emerytalne w innych krajach,

    Nie muszę, chłopcze! Ja już jestem na emeryturze!
    Gdzybym był przed emeryturą, to bym pracował i wtedy nie miałbym czasu na
    pisanie pierdół na psp!
    Tutaj pisują bezrobotni, frustraci i emeryci.
    Ja jestem emerytem. Ty jesteś bezrobotnym, frustratem lub bezrobotnym
    frustratem.

    > Dlatego jest bogaty, że się latami rozwijał. My też się teraz rozwijamy tylko
    > ten rozwój zostanie przejedzony przez państwo zamiast zwrócony obywatelom.

    I dlatego ten kraj wydłuża też wiek emerytalny. Czy też zgłupieli jak Norwedzy i
    Anglicy i obecnie Polska?
    Jakoś zamilkłeś w sprawie niskich emerytur w Niemczech. Może chociaż jakieś
    inwektywy pisiackim stylem? No bo z faktami się nie dyskutuje.

    Synuś. Ja tu przedstawiam argumenty. Fakty. A ty mnie częstujesz demagogią. Tak
    się nie da prowadzić dyskusji!

    Bywaj i kiś się we własnym demagogicznym sosie!

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".

  • 52. Data: 2012-05-15 22:53:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > demagogią. Tak się nie da prowadzić dyskusji!
    >
    > Bywaj i kiś się we własnym demagogicznym sosie!

    A ze zdrowiem wszystko w porządku ?

  • 53. Data: 2012-05-16 10:44:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-14 20:09, Czeslawek pisze:

    > No tak ale te wartości obejmują też inflację.
    >
    > Podany przez Ciebie kalkulator zakłada, że średnie wynagrodzenie w 2012 r. wynosi
    2600 zł netto a w 2047 r. będzie wynosiło 7 000 zł netto.

    Bo w ogóle zakładanie jakiejś konkretnej inflacji w tak długiej perspektywie, to
    sciema i szamanstwo.
    Liczby które wychodzą są czysto abstrakcyjne i nic nie mówią przeciętnemu człowiekowi
    (i o to chodzi).

    Kalkulator powinien obliczać bez uwzględniania inflacji, czyli w złotówkach z 2012r.
    Wtedy dawałby jakieś pojęcie o rzeczywistej wartości emerytury. Zresztą ty licząc
    emeryturę "z banku"
    własnie to zrobiłeś: pominąłeś celowo inflację zakładając, że odsetki bankowe ją +-
    wyrównają.
    To co wyszło, to siła nabywczą przyszłej emerytury wyrażona dzisiejszym pieniądzu.

    > Przy zakładanym wzroście wynagrodzenia 7000/2600=2,69 wychodzi, że w 2047 r. będę
    zarabiał 16670zł netto. Wtedy dostanę tak jak napisałeś 5253 zł emerytury, co będzie
    stanowiło 0,31 mojego wynagrodzenia.

    > Jakoś ta emerytura mało proporcjonalnie rośnie.

    Ano właśnie: 25-30% zastąpienia. Dzisiaj około 60%, jeszcze niedawno 70...

  • 54. Data: 2012-06-10 22:37:41
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    On 2012-05-14 09:52, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Nie o to chodzi - przeglosowane zostało nie 27 kwietnia. Poza tym -
    > proces legislacyjny nie jest zakończony a pierwsze skutki pojawią się
    > na tyle późno, że opozycja będzie miała okazję się wykazać i ustawę
    > obalić, zanim zacznie działać. O ile opozycja ma wystarczające jaja,
    > żeby to zrobić...

    Jeśli przez jaja rozumiesz większość to nie ma. Bo jakby miała nie
    byłaby opozycją.

  • 55. Data: 2012-06-10 23:22:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andrzej,

    Sunday, June 10, 2012, 10:37:41 PM, you wrote:

    > Jeśli przez jaja rozumiesz większość to nie ma. Bo jakby miała nie
    > byłaby opozycją.

    Spróbuj jeszcze raz przeczytać ale tym razem użyj minimum dobrej woli,
    żeby zrozumieć, co czytasz. Hint: opozycji pozostało co najwyżej 3 lata,
    żeby przestać być opozycją i stać się rządzącymi. W ciagu tego czasu
    skutki przyjętych reform będą bardzo niewielkie i dadzą się
    "naprawić".

    Swoją droga - po czorta wyciągasz post sprzed prawie miesiąca?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2012-06-11 06:19:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > "naprawić".
    >
    > Swoją droga - po czorta wyciągasz post sprzed prawie miesiąca?

    A coz to przeszkadza w usenecie ? Odpowiedziales blyskawicznie.

    Podzielam zdanie Andrzeja, ze "jaj" brakuje ale nie opozycji tylko
    rzadzacym. Byle tylko przetrwac do kolejnych wyborow nie zwazajac na
    koszty spoleczne.

  • 57. Data: 2012-06-11 09:54:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello u2,

    Monday, June 11, 2012, 6:19:29 AM, you wrote:

> [...]
    > Podzielam zdanie Andrzeja, ze "jaj" brakuje ale nie opozycji tylko
    > rzadzacym. Byle tylko przetrwac do kolejnych wyborow nie zwazajac na

    Zatanów się - bardzo niepopularna w społeczeństwie decyzja i jej
    przeforsowanie oznacza brak jaj oraz służy przetrwaniu do wyborów?
    Przemyśl to jeszcze raz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2012-06-11 17:07:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Zatanów się - bardzo niepopularna w społeczeństwie decyzja i jej
    > przeforsowanie oznacza brak jaj oraz służy przetrwaniu do wyborów?
    > Przemyśl to jeszcze raz.

    To nie jest decyzja reformujaca, tylko podtrzymujaca sztucznie na
    kroplowce piramidke finansowa ZUS, ktora juz jest bankrutem.

    Dlatego to decyzja na przetrwanie, nie dajaca zadnej nadziei na lepsze
    jutro.

  • 59. Data: 2012-06-11 17:41:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello u2,

    Monday, June 11, 2012, 5:07:42 PM, you wrote:

    > To nie jest decyzja reformujaca, tylko podtrzymujaca sztucznie na
    > kroplowce piramidke finansowa ZUS, ktora juz jest bankrutem.

    Skutki dla ZUS pojawią się za 20 lat - jak taka decyzję mozna nazwać
    decyzją na przetrwanie tego rządu?

    > Dlatego to decyzja na przetrwanie, nie dajaca zadnej nadziei na lepsze
    > jutro.

    Kwestia dyskusyjna jeśli chodzi o ZUS.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 60. Data: 2012-06-11 18:06:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Skutki dla ZUS pojawią się za 20 lat - jak taka decyzję mozna nazwać
    > decyzją na przetrwanie tego rządu?

    No nie, sa wyliczenia ile ma przyniesc rok po roku podwyzszenie wieku
    emerytalnego, ale jest to oparte na blednych zalozeniach, bo nie
    uwzgledniono Polish residents m.in. w Anglii, ktorzy nie wymeldowali sie
    z Polski. A jest ich ponad milion.

    > Kwestia dyskusyjna jeśli chodzi o ZUS.

    W sytuacji kiedy ZUS pozycza w komercyjnych bankach na wyplaty rent i
    emerytur to swiadczy o upadku tego molocha.

    Podstawa piramidki coraz wezsza, a decyzja o podwyzszeniu wieku
    emerytalnego powoduje nowa fale emigracji osob mlodych, wsrod ktorych
    bezrobocie jest najwieksze.