  • 1. Data: 2012-04-26 19:23:32
    Temat: numer silnika w Matizie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Witam

    Mam bardzo ważne pytanie, bo być może moi znajomi skierują sprawę do
    sądu przeciwko nieuczciwemu mechanikowi. niby sprzedał silnik, a w aucie
    jest stary....
    Czy w dokumentach, bazach danych, gdziekolwiek, można sprawdzić z jakim
    silnikiem (numer silnika) Matiz został sprzedany? Wiem że w dowodzie
    rejestracyjnym już niema ( od jakiego roku rejestracji niema?) ale może
    gdzieś indziej... jakichś papierach z pierwszego przeglądu.... gdziekolwiek

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-04-26 19:44:43
    Temat: Re: numer silnika w Matizie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-26 19:23, ToMasz pisze:
> [...]
    > gdzieś indziej... jakichś papierach z pierwszego przeglądu.... gdziekolwiek

    Numer VIN i serwis, raczej nigdzie poza tym.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-04-26 19:51:44
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > Numer VIN i serwis, raczej nigdzie poza tym.

    Ale tam ni ebędzie informacji z jakim silnikiem ktoś auto kupił.

  • 4. Data: 2012-04-26 19:53:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-26 19:51, Marek P. pisze:

    > Ale tam ni ebędzie informacji z jakim silnikiem ktoś auto kupił.

    Jesteś pewny? Często serwis posiada różne dziwne informacje na temat aut...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-04-26 20:15:52
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-04-26 19:44, Lewis pisze:

    > Numer VIN i serwis, raczej nigdzie poza tym.

    Karta Pojazdu o ile posiada, tam jest numer silnika na pierwszej stronie
    jest VIN i jeszcze inne rubryki między innymi numer silnika, a jak nie
    to książka gwarancyjna

  • 6. Data: 2012-04-26 21:06:46
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

> [...]
    >
    > Mam bardzo ważne pytanie, bo być może moi znajomi skierują sprawę do
    > sądu przeciwko nieuczciwemu mechanikowi. niby sprzedał silnik, a w aucie

    W matizie??? Oplacaloby mu sie tyle paprac z podmiana silnika, szukaniem
    kupca itd. zeby dostac ile? 500pln??? 600pln??

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 7. Data: 2012-04-26 21:33:38
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 26.04.2012 21:06, v...@i...pl pisze:

    > W matizie??? Oplacaloby mu sie tyle paprac z podmiana silnika, szukaniem
    > kupca itd. zeby dostac ile? 500pln??? 600pln??

    matiz zasłabł. diagnoza umarł silnik. Ale szybko sprowadzimy i
    wymienimy. skasowali grubo ponad 1000 bo gaz jest. tylko że tłumik nie
    ruszany, zawieszenie nie ruszane. górą wyjęli? Matiz przejechał 15 km
    zasłabł. Naprawili na gwarancji, przejechał 4.5 i stanął....
    Więc jak teraz silnik ma numer z którym wyjechał z fabryki - będzie
    mniej komplikacji.

    ToMasz

  • 8. Data: 2012-04-26 21:42:17
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Karta Pojazdu o ile posiada, tam jest numer silnika na pierwszej stronie
    > jest VIN i jeszcze inne rubryki między innymi numer silnika, a jak nie to
    > książka gwarancyjna

    a moze w wyciagu z homologacji?

    Dysiek