  • 21. Data: 2013-11-28 08:54:29
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2013 08:45:48 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Dokladnie. Szkola falenicka i otwocka.

    Samochody maja na ogol silniejsze hamulce z przodu, wiec jezeli dasz na
    przod bardziej zuzyte opony, to nie poprawi to drogi hamowania...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 22. Data: 2013-11-28 08:56:17
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Samochody maja na ogol silniejsze hamulce z przodu, wiec jezeli dasz na
    > przod bardziej zuzyte opony, to nie poprawi to drogi hamowania...

    Dyskusyjne. Co to znaczy bardziej zuzyte ?

  • 23. Data: 2013-11-28 09:13:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2013 08:56:17 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Dyskusyjne. Co to znaczy bardziej zuzyte ?

    Na ogol to oznacza nizszy bieznik.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 24. Data: 2013-11-28 09:14:04
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Na ogol to oznacza nizszy bieznik.

    Dlaczego uwazasz, ze nizszy bieznik nie poprawi drogi hamowania np. na
    suchej jezdni ?

  • 25. Data: 2013-11-28 09:28:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2013 09:14:04 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Dlaczego uwazasz, ze nizszy bieznik nie poprawi drogi hamowania np. na
    > suchej jezdni ?

    Na suchej jezdni nie ma w ogole problemu. Watek jest o wyborze caloroczne
    vs zimowe i 2 vs 4.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 26. Data: 2013-11-28 09:31:18
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Na suchej jezdni nie ma w ogole problemu. Watek jest o wyborze caloroczne
    > vs zimowe i 2 vs 4.

    Ok, jesli jeszcze utrzymujemy sie w temacie :)

  • 27. Data: 2013-11-28 09:47:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Nov 2013 08:24:05 +0100 osobnik zwany Chris napisał:

    > masti nabazgrał(a):

    > Bo w stanach nie znają pojęcia opony ziomowe/letnie tam 90% ludzi jeździ
    > na całorocznych.

    ale co mają Stany do tego? Sam je sobie w Polsce kupiłem i załozyłem

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2013-11-28 10:14:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
    >Samochody maja na ogol silniejsze hamulce z przodu, wiec jezeli dasz
    >na
    >przod bardziej zuzyte opony, to nie poprawi to drogi hamowania...

    Jak jest slisko, to przod hamuje podobnie mocno jak tyl.

    J.

  • 29. Data: 2013-11-28 10:16:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości
> [...]
    zy-z-tylu-testy-michelin-adac-i-oamtc
    >Dokladnie. Szkola falenicka i otwocka.

    To nie kwestia szkoly.
    Lepsze opony z przodu maja swoje zalety, ale jak cie tyl zacznie w
    zakretach wyprzedzac to opanujesz ?
    Ani w Falenicy ani w Otwocku tego nie ucza :-P

    J.

  • 30. Data: 2013-11-28 10:24:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości

    >Bo w stanach nie znają pojęcia opony ziomowe/letnie tam 90% ludzi
    >jeździ na całorocznych.

    Ale to opony europejskie :-)

    Znaja w USA to pojecie ... ale faktycznie malo uzywaja.
    O prosze, letnie, zimowe, caloroczne:
    http://www.pirelli.com/tire/us/en/car.html

    a my w Europie na caloroczne nei zaslugujemy:
    http://www.pirelli.com/tyre/pl/pl/homepage.html

    J.