  • 51. Data: 2013-11-28 11:51:31
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    >Podobnie nie oznacza tak samo, w tanich pojazdach trafia się
    >układ tarczówki na jednej osi a bębny na drugiej, nie będą
    >hamować z równą siłą.

    Nawet te bebny sa w stanie zablokowac opone na sliskim, wiec dalej to
    juz kwestia sterownika ABS.

    J.

  • 52. Data: 2013-11-28 11:52:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2013-11-28, Chris <c...@s...pl> wrote:
    >No ale patrz jak to dziala na PKB! Klienci kupuja opony, sprzedawca
    >zadowolony,
    >panstwo zadowolone bo placa VAT, pozniej 2 razy w roku odwiedzaja
    >gumiarza,
    >gumiarz zadowolony bo jest robota 24h, VAT placony, ludzie maja prace
    >no
    >i jeszcze dochodzi malutki zarobek typu przechowalnia opon ;-)

    Taa, tylko czemu amerykanski PKB jest wyzszy :-)

    J.

  • 53. Data: 2013-11-28 12:01:12
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > No popatrz jaki durny ten Twój kolega - dał się gumiarzom omamić. A
    > mógł spokojnie jeździć na tych całorocznych.

    Bo jeździ cio jakiś czas do PL dla tego brał zimowki :)

  • 54. Data: 2013-11-28 12:01:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello Chris,

    >No popatrz jaki durny ten Twój kolega - dał się gumiarzom omamić. A
    >mógł spokojnie jeździć na tych całorocznych.

    Kto wie ... jak czesto w Szkocji snieg pada ? Raz na 5 lat, czy to
    gory, wiec co roku ?

    J.

  • 55. Data: 2013-11-28 12:03:31
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

    > Mam dwa komplety kół, ten nieużywany trzymam w domu. Zmieniam sam. Płacę
    > jedynie za wyważanie (robię to poza szczytem, więc mam koła przygotowane
    > na następny sezon) oraz montaż nowo zakupionego kompletu opon. Dodatkowo
    > w moim przypadku opony całoroczne były droższe niż sezonowe.

    Ja podaję że do ceny opon dochodzą dodatkowe koszta a nie to że ty masz
    zapasowe koła w domu.

    ps. Ja też mam dwa komplety kół i też sobie sam zmieniam ale powiedz mi ile
    jest takich ludzi co mają dwa zestawy kół. miejsce w mieście gdzie to
    trzymać ?

  • 56. Data: 2013-11-28 12:04:24
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Taa, tylko czemu amerykanski PKB jest wyzszy :-)

    Na papierze :) powiedz czemu USA jest bankrutem :)

  • 57. Data: 2013-11-28 12:07:04
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 28 listopada 2013 12:03:31 UTC+1 użytkownik Chris napisał:

    > ps. Ja teďż˝ mam dwa komplety kďż˝ i teďż˝ sobie sam zmieniam ale powiedz mi ile
    > jest takich ludzi co maj� dwa zestawy k�. miejsce w mie�cie gdzie to
    > trzymaďż˝ ?

    Jeśli chodzi o moich znajomych, to praktycznie wszyscy. Kilku przekłada same opony,
    bo mają jeden komplet felg - opony zajmują tyle samo miejsca, co koła, ale koszty
    wymiany są wyższe. Natomiast jeden kolega jeździ cały rok na zimówkach ;) Ale ten
    robi śmiesznie niskie przebiegi (powinien moim zdaniem kupić opony wielosezonowe).

  • 58. Data: 2013-11-28 12:10:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-28, Chris <c...@s...pl> wrote:

    > Ja podaję że do ceny opon dochodzą dodatkowe koszta a nie to że ty masz
    > zapasowe koła w domu.

    No i gdzie rozdaja felgi zeby zalozyc sobie na nie te zimowki? ;-)

    > ps. Ja też mam dwa komplety kół i też sobie sam zmieniam ale powiedz mi ile
    > jest takich ludzi co mają dwa zestawy kół. miejsce w mieście gdzie to
    > trzymać ?

    Pod lozkiem ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2013-11-28 12:17:59
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 28 listopada 2013 12:10:26 UTC+1 użytkownik AZ napisał:
    > No i gdzie rozdaja felgi zeby zalozyc sobie na nie te zimowki? ;-)

    Niczego nigdzie za darmo nie rozdają (jedynie ulotki). Trzeba sobie kupić.

  • 60. Data: 2013-11-28 12:20:21
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

    > Niczego nigdzie za darmo nie rozdają (jedynie ulotki). Trzeba sobie kupić.

    4 x felga po 500zł .. faktycznie okazja :)