  • 1. Data: 2019-10-02 16:24:35
    Temat: Cancel a Rambo Last Blood
    Od: m...@g...com

    cześć,

    Albo mnie oczy zawodzą, albo w ostatnim Rambo Last Blood w scenie lutowania minęła
    rolki cyny Cynelu :)
    Ktoś oglądał? Leciwy już John Rambo przygotowuje pułapki (na kogo i dlaczego nie
    zdradzę, żeby nie zepsuć ogladania tym, którzy filmu jeszcze nie widzieli) i między
    innymi coś lutuje - na krótko widać rolkę cyny, niebieską z napisem przypominający
    Cynel. Jeśli tak, to ciekawe kto rekwizyty do filmu odbierał.

    Ktoś potwierdzi / zaprzeczy czy dobrze widziałem?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2019-10-02 16:25:29
    Od: m...@g...com

    Autokorekta w telefonie i zamiast Cynel w tytule wyszło jak wyszło...

  • 3. Data: 2019-10-02 16:39:52
    Temat: Re: Cancel a Rambo Last Blood
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-10-02 o 16:25, m...@g...com pisze:
    > Autokorekta w telefonie i zamiast Cynel w tytule wyszło jak wyszło...

    a już myslałem, że znowu ktoś spamuje :)

  • 4. Data: 2019-10-02 17:44:29
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-10-02 o 16:39, sirapacz pisze:

    > a już myslałem, że znowu ktoś spamuje

    Te całe korygowanie, z dobrego na bzdurne, w telefonie wnerwi mnie
    *czasem*. Natomiast w Wordzie wq**wia niepomiernie. Ileż to nerwów
    straciłem z tego powodu, nie zliczę. A wystarczyłoby, żeby komp
    /zabucał/ (jak to u nas z góralska mówią, nie tylko na dźwięki, ale na
    "ostrzeżenie w ogóle"), dał jakiś sygnał dźwiękowy. Zwykłe beeep by
    jakoś-tam wystarczyło, ale przecież mamy trzecie tysiąclecie, dźwięk z
    PC-ta można wykrzesać każdy, więc w przypadku zamiany Cynel, na cancel
    powinna maszyna (czy to komp, czy /fołn/) owe "domyślane" słowo
    wypowiedzieć na głos.
    Tak trudno to zrobić??

  • 5. Data: 2019-10-02 17:49:22
    Od: mk <lp.pw@myzskm>

    W dniu 02.10.2019 o 16:24, m...@g...com pisze:
> [...]
    Cynel. Jeśli tak, to ciekawe kto rekwizyty do filmu odbierał.

    > Ktoś potwierdzi / zaprzeczy czy dobrze widziałem?

    Niebieska? ...więc *ołowiowa*!
    Czy przy tworzeniu filmów RoHS nie obowiązuje?

    pzdr
    mk

  • 6. Data: 2019-10-02 17:53:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik marcin.tomasz.bawolski napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >rolkę cyny, niebieską z napisem przypominający Cynel. Jeśli tak, to
    >ciekawe kto rekwizyty do filmu odbierał.

    Z tego co pisza, to zdjecia mialy byc w Bulgarii ... wiec szansa na
    Cynel rosnie.

    Dawniej to bym sie spodziewal nawet sporego eksportu polskiego do USA,
    ale teraz sie pewnie nie oplaca.

    J.

  • 7. Data: 2019-10-02 17:55:02
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-10-02 o 17:49, mk pisze:
    > Czy przy tworzeniu filmów RoHS nie obowiązuje?

    Tiaaa
    Ja widziałem na filmie, że jeździli bez zapiętych pasów. Skandal!

  • 8. Data: 2019-10-02 19:15:31
    Od: mk <lp.pw@myzskm>

    W dniu 02.10.2019 o 17:55, JaNus pisze:

    > Tiaaa
    > Ja widziałem na filmie, że jeździli bez zapiętych pasów. Skandal!

    A tam pasy, a tam cyna... ważne by amunicja bezołowiowa była...

    pzdr
    mk

  • 9. Data: 2019-10-02 20:03:13
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    m...@g...com <m...@g...com>
    napisał(a):
> [...]
    > odbierał.
    > Ktoś potwierdzi / zaprzeczy czy dobrze widziałem?

    Potwierdzam :)
    https://i.imgur.com/4Zjf39E.png
    https://www.mpartner.com.pl/images/cyna-0,25mm-0,10k
    g-z-topnikiem-cynel-Sn60Pb40-www_mpartner_com_pl.jpg

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2019-10-02 20:33:35