  • 11. Data: 2009-01-22 05:50:06
    Temat: Re: Canomatic attack
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Gil wrote:
    > Wszystko inne jest zaśmiecaniem grupy.

    Ale masz jakies poparcie...?

    k,

  • 12. Data: 2009-01-22 07:18:15
    Od: Marx <M...@n...com>

    KILu pisze:
    > Gil wrote:
    >> Wszystko inne jest zaśmiecaniem grupy.
    >
    > Ale masz jakies poparcie...?

    ma moje
    tylko skoro czyta ta grupe tak dlugo to chyba nie wierzy ze to cos zmieni...
    Marx

  • 13. Data: 2009-01-22 09:19:32
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    KILu napisał:
    > Ale masz jakies poparcie...?

    Na pewno każdego z ilorazem inteligencji wyższym niż u taboretu.
    Niepotrzebnie tylko usiłuje coś wytłumaczyć komuś, do kogo nic nie dociera.
    Ja, na przykład, wywaliłem tego typa do kibla, kiedy przysłał link z
    obrazkami dla marszczących freda.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 14. Data: 2009-01-22 09:24:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    ?

  • 15. Data: 2009-01-22 09:33:06
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 22:22:13 +0100, Gil napisał(a):

    > Wysyłaj coś jak masz do powiedzenia albo do pomocy pytającym.
    > Taki charakter ma ta grupa.

    To jest grupa towarzyska do pogaduszek, a nie do pomocy pytającym czy
    chwalenia się swoją wiedzą w tematach fotografii cyfrowej.

    Pozdrawiam,
    Henry (obserwujący grupę od początku jej istnienia)

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 16. Data: 2009-01-22 09:40:19
    Od: q...@g...com

    On 22 Sty, 06:50, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    > Ale masz jakies poparcie...?
    >
    > k,

    Popieram w calej rozciaglosci, tylko ze inni producenci flejmow
    wyhamowali z czasem , a u Mateusza to nieuleczalne chyba.
    StaM

  • 17. Data: 2009-01-22 09:54:14
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Henry(k) napisał:
    > To jest grupa towarzyska do pogaduszek,

    Nie pisz tak, bo niektórzy z małym rozumkiem pomyślą, że piszesz to serio.
    I zamiast pisać tam, gdzie mają "towarzyskie" w nazwie, zaczną swoimi
    postami zawalać nas!

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 18. Data: 2009-01-22 10:59:30
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Nie pisz tak, bo niektórzy z małym rozumkiem pomyślą, że piszesz to
    > serio. I zamiast pisać tam, gdzie mają "towarzyskie" w nazwie, zaczną
    > swoimi postami zawalać nas!

    Lyknij tabletke, najlepiej dwie ;)

  • 19. Data: 2009-01-22 17:59:36
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Akarm pisze:

    > Nie pisz tak, bo niektórzy z małym rozumkiem pomyślą, że piszesz to serio.
    > I zamiast pisać tam, gdzie mają "towarzyskie" w nazwie, zaczną swoimi
    > postami zawalać nas!

    To może da się zniżkę dla grupowiczów wynegocjować ;-)
    :-P
    M..M

  • 20. Data: 2009-01-23 18:38:14
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    KILu pisze:

    > Ale masz jakies poparcie...?

    Tak.

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)