  • 11. Data: 2010-06-24 06:40:30
    Temat: Re: Canon pixma IP4600 - kolorowy problem
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    > jak kupe kupiles to kupa sie wydrukowala
    > kup porzadne zamienniki to bedzie dobrze

    A ktore sa porzadne ?

  • 12. Data: 2010-06-24 08:59:11
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/24/2010 8:40 AM, Hue Saturation pisze:

    > A ktore sa porzadne ?

    Dalej chcesz pchać się w problemy? Mało masz stresu?
    Będziesz próbował każdy zamiennik jaki Ci ktokolwiek na grupie poda?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 13. Data: 2010-06-24 09:23:11
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-24 08:40, Hue Saturation pisze:

    > A ktore sa porzadne ?
    polecam przestudiowac watek
    http://forum.idg.pl/najlepszy-zamiennik-drukarek-can
    on-serii-pixma-t57900.html
    a najlepiej cale forum (moze jest watek o zamiennikach do nowej serii-
    nie wiem, nie szukalem)
    Jest to co prawda watek o poprzedniej serii drukarek, ale wymagania co
    do tuszu sa takie same.
    Osobiscie napelniam z wykorzystaniem tuszu OCP, w w/w watku sa opisane
    moje doswiadczenia. Dodam ze nie jest to najtanszy zamiennik - moze
    dlatego nie mam problemow jak kolega D.Z. ...
    Marx

  • 14. Data: 2010-06-24 10:29:52
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/24/2010 11:23 AM, Marx pisze:

    > Osobiscie napelniam z wykorzystaniem tuszu OCP, w w/w watku sa opisane
    > moje doswiadczenia. Dodam ze nie jest to najtanszy zamiennik - moze
    > dlatego nie mam problemow jak kolega D.Z. ...

    Ja nie mam problemów z IP4500 bo kupuję oryginalne tusze zamiast "nie
    najtańszych" zamienników ;-)

    W swoim czasie używałem zamienników do HP - tam nie było problemu, jak
    się dysze zapchały to się kartridż wyrzucało i "inwestowało" w nowy.
    Przy którejś takiej zmianie okazało się, że tusz zamiennik którego
    miałem zapas zaczął się ważyć w kontakcie z nową formułą tuszu HP i moje
    doświadczenia z zamiennikami na tym zakończyłem.

    Ale oczywiście nie zabraniam innym próbować, szczególnie w przypadku
    drukarek z wbudowanymi głowicami, powodzenia.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 15. Data: 2010-06-24 13:36:26
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-24 12:29, Dariusz Zygmunt pisze:
    > Przy którejś takiej zmianie okazało się, że tusz zamiennik którego
    > miałem zapas zaczął się ważyć w kontakcie z nową formułą tuszu HP i moje
    > doświadczenia z zamiennikami na tym zakończyłem.

    no coz nie kazdy jest takim sierota jak ty :)
    Moja drukarka na oczy nie widziala oryginalnego tuszu.
    Po zakupie drukarki oryginalne tusze wywedrowaly na allegro a ja od razu
    kupilem zamiennik i tak juz sie to kreci chyba trzeci rok. Ale ja nie
    kombinuje z mieszaniem tuszow, nie kupuje najtanszego chlamu...
    Marx

  • 16. Data: 2010-06-24 14:48:14
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/24/2010 3:36 PM, Marx pisze:

    > no coz nie kazdy jest takim sierota jak ty :)

    Na szczęście nie każdy jest tak bezmyślny ... ooops, sorki, beztroski
    jak Ty. Ale w sumie co za problem? Przecież to nie Twoja drukarka, nie
    Twoja kasa, prawda? ;-)

    > Moja drukarka na oczy nie widziala oryginalnego tuszu.
    > Po zakupie drukarki oryginalne tusze wywedrowaly na allegro a ja od razu
    > kupilem zamiennik i tak juz sie to kreci chyba trzeci rok. Ale ja nie

    W drukarkach HP kartridż ma wbudowane dysze, więc nie można nie mieszać
    tuszy przy ponownym napełnianiu.

    > kombinuje z mieszaniem tuszow, nie kupuje najtanszego chlamu...

    Nie, no genialny jesteś. Sam tuszy nie mieszasz ale radzisz żeby Hue
    Saturation, który już wymieszał dwa tusze, użył jeszcze trzeciego.

    Podaj mu swój adres żeby wiedział do kogo ma się zwrócić po kasę jeśli
    będzie musiał kupić nową drukarkę :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 17. Data: 2010-06-25 07:57:11
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-24 16:48, Dariusz Zygmunt pisze:
    > Nie, no genialny jesteś. Sam tuszy nie mieszasz ale radzisz żeby Hue
    > Saturation, który już wymieszał dwa tusze, użył jeszcze trzeciego.
    Nie, radze mu aby poczytal zanim cokolwiek zrobi.
    Oczywistym jest ze mozna pojsc po najmniejszej linii oporu i kupic
    oryginaly - tak wlasnie Ty zrobiles. Nie zasiegnales wiedzy, ktore
    zamienniki kupic, nie zadales sobie trudu poszukac co spieprzyles, tylko
    po pierwszej porazce sie poddales. Tak jest oczywiscie najlatwiej... i
    najdrozej.
    A to demonizowanie uszkodzenia drukarki... Moja drukarka kosztowala ok
    300zl, za oryginalne tusze dostalem ok 150zl, tak wiec uzywajac
    zamienniki ryzykuje cale 150zl. Tyle ze juz po kilku napelnieniach
    zamiennikami oszczedzam tyle kasy, ze nawet w razie draki moge sobie
    kupic bezstresowo kolejna drukarke...
    Ale ty oczywiscie kupuj oryginaly, ktos musi dotowac te drukarki :)
    Marx

  • 18. Data: 2010-06-25 09:44:42
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/25/2010 9:57 AM, Marx pisze:

    > Nie, radze mu aby poczytal zanim cokolwiek zrobi.

    Nie myślisz że już za późno? Czy Ty w ogóle myślisz czy tylko piszesz?

    Hue Saturation pytał się wcześniej o zamienniki i wtedy _nikt_ mu nie
    powiedział, że nie należy tuszy mieszać.

> [...]
    > zamienniki kupic, nie zadales sobie trudu poszukac co spieprzyles, tylko
    > po pierwszej porazce sie poddales. Tak jest oczywiscie najlatwiej... i

    Znowu nie zrozumiałeś. W drukarkach HP dysze są częścią kartridża, po
    parokrotnym napełnieniu kartridż tak czy inaczej nadaje się do
    wyrzucenia i wtedy kupuje się nowy - nie można kupić pustego i napełnić,
    po prostu nie ma takich w sprzedaży.

    Zamiennik którego używałem był bez zarzutu - do czasu gdy w nowej partii
    kartridży HP zastosowało inną formułę tuszu i zamiennik przestał się
    mieszać z _nowym_ tuszem HP.

    > A to demonizowanie uszkodzenia drukarki... Moja drukarka kosztowala ...
    > ... moge sobie kupic bezstresowo kolejna drukarke...

    Więc kup jeszcze jedną dla Hue Saturation, bo oparł się na Twoich
    światłych radach i ma problem - a jeszcze mu się drukarka nie zwróciła,
    więc zamiast oszczędności ma same straty.

    > Ale ty oczywiscie kupuj oryginaly, ktos musi dotowac te drukarki :)

    Nie pocieszaj się, naprawdę sądzisz że wyprodukowanie takiej drukarki
    jest droższe niż 300zł? A co w niej jest takiego kosztownego? :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 19. Data: 2010-06-25 11:59:20
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-25 11:44, Dariusz Zygmunt pisze:
    > Hue Saturation pytał się wcześniej o zamienniki i wtedy _nikt_ mu nie
    > powiedział, że nie należy tuszy mieszać.
    to ty masz problem z mieszaniem :)
    W Canonach nie ma takiego problemu, wiec nie ma przed czym ostrzegac.

    > Więc kup jeszcze jedną dla Hue Saturation, bo oparł się na Twoich
    > światłych radach i ma problem - a jeszcze mu się drukarka nie zwróciła,
    > więc zamiast oszczędności ma same straty.
    hmm rozumiem ze to ja mu doradzilem kupienie badziewnych zamiennikow?
    Wskazesz w ktorym miejscu?

    > Nie pocieszaj się, naprawdę sądzisz że wyprodukowanie takiej drukarki
    > jest droższe niż 300zł? A co w niej jest takiego kosztownego? :-)
    no to rozkrecaj biznes :)
    Marx
    Ps. w telefony za zlotowke tez wierzysz?
    Ps2. http://en.wikipedia.org/wiki/Freebie_marketing