  • 11. Data: 2010-07-18 11:50:08
    Temat: Re: Castrol Chain Cleaner - jest coś podobnego ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-18 10:56, hants wrote:
    > Od dwu tygodni zabierasz się za to czyszczenie jakby to conajmniej był
    > Rolls-Royce: chemia -taka, chemia -siaka, potencjalne uszkodzenia
    > chłodnicy, powietrze odginające blaszki, chain cleanery, itp pierdoły.

    Nie mam na to czasu. Dla twojej wiadomości: nie wszyscy są już a
    emeryturze i mają garaże z kanałami.

    Ale pytanie mam inne: co masz na mysli pisząc "uszkodzenia chlodnicy"
    oraz "odginanie blaszek"? Gdzie to wyczytałeś i u kogo?

  • 12. Data: 2010-07-18 12:34:11
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie mam na to czasu. Dla twojej wiadomości: nie wszyscy są już a
    > emeryturze i mają garaże z kanałami.

    Nie wszyscy mają silniki zalane ON.

    > Ale pytanie mam inne: co masz na mysli pisząc "uszkodzenia chlodnicy" oraz
    > "odginanie blaszek"? Gdzie to wyczytałeś i u kogo?

    Pozajączkowało mi się z pewnym forum: tam z kolei pewien esteta bał się
    przedmuchać chłodnicę klimy sprężonym powietrzem - wybacz mą pomyłkę.

    Z problemem walczysz od 11.07 - był już taki wątek, dostałes sporo
    rozsądnych odpowiedzi - nie uważasz, ze zaczynasz poszukiwać preparatów
    al_chemicznych? ;-)

  • 13. Data: 2010-07-18 14:20:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-18 12:34, hants wrote:
    > Nie wszyscy mają silniki zalane ON.

    Dlatego odpowiedź nie leży na każdej stronie w sieci. Wybacz, że
    ośmielam się pytać.

    > Z problemem walczysz od 11.07 - był już taki wątek, dostałes sporo
    > rozsądnych odpowiedzi - nie uważasz, ze zaczynasz poszukiwać preparatów
    > al_chemicznych? ;-)

    Nie. Jeśli istnieje metoda pozbycia się ON w sposób chemiczny to z
    chęcia ja wypróbuje, tym bardziej że namiar na preparat Castrola
    dostalem _PO_ zakończeniu dyskusji w wątku. Nawet jesli to bajki to
    jesli choc troche pomoże - czemu nie. Przy okazji oglądalem silnik po
    myciu u sasiada wczoraj. Śliczny. O ile się nie weźmie lusterka i nie
    zerknie miedzy rury.

  • 14. Data: 2010-07-18 16:17:33
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    > Nie. Jeśli istnieje metoda pozbycia się ON w sposób chemiczny to z chęcia
    > ja wypróbuje,

    Małe plamy ropy, rybacy i inne pseudo wilki morskie zalewają dużą iloscią
    płynu do mycia naczyń (celem uniknięcia kary). Wiąże się to w takie mętne
    kryształki i osiada na dnie.

    > Przy okazji oglądalem silnik po myciu u sasiada wczoraj. Śliczny. O ile
    > się nie weźmie lusterka i nie zerknie miedzy rury.

    Jesteś masochistą, no ale cóż - 'de gustibus non disputandum'. Wyczyszczą to
    co widać? Źle - bo zostaje między rurami. Wyczyszczą każdy detal - żle, bo
    zbyt inwazyjnie..