  • 1. Data: 2017-11-22 10:06:28
    Temat: Cennik smierci
    Od: p...@g...com

    http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/nowa-rekompensata-dla-
    bliskich-ofiar-wypadkow,792220.html

    takie tabele sa we wszystkich europejskich krajach a wiekszosc TU dziala na rynkach
    europejskich wiec juz od dawna ma te dane, proces ustalania przelicznika dla PL
    powinien zajac maksymalnie kilka dni wiec nie wiadomo nad czym tak szanowne
    towarzystwo sie naradza bo wiadomo ze wyladujemy ponizej Niemca ale powyzej Rumuna
    :-)

    no i jak juz ustala to mozna sobie sprawdzic na ile nas wycenili:

    https://www.schmerzensgeldtabelle.net/unfall/#tabell

  • 2. Data: 2017-11-22 13:03:09
    Temat: Re: Cennik smierci
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 22 listopada 2017 10:06:30 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    :-)

    > no i jak juz ustala to mozna sobie sprawdzic na ile nas wycenili:

    córka sąsiadki zginęła w Niemczech w wypadku drogowym.
    Po kilku latach procesów dostali 2 mln złotych

  • 3. Data: 2017-11-22 13:38:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    p...@g...com napisał:
    bliskich-ofiar-wypadkow,792220.html

    >córka sąsiadki zginęła w Niemczech w wypadku drogowym.
    >Po kilku latach procesów dostali 2 mln złotych

    A u nas tylko Prezydent jest tyle warty, reszta hołoty po 600 tys ...
    choc to bodajze tylko kwota bezporna byla :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-11-22 13:50:25
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 22 listopada 2017 13:38:07 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > A u nas tylko Prezydent jest tyle warty, reszta hołoty po 600 tys ...
    > choc to bodajze tylko kwota bezporna byla :-)

    razy kurs Euro
    powiedziałbym że cena standardowa

  • 5. Data: 2017-11-22 13:53:35
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.11.2017 o 10:06, p...@g...com pisze:
    > no i jak juz ustala to mozna sobie sprawdzic na ile nas wycenili:
    Wszystko zależy od punktu widzenia.
    Z punktu widzenia ZUS młody człowiek będzie wart jakieś 1-2 mln zł,
    natomiast emeryt będzie miał wartość ujemną ;-)
    Czy przewidziane są jakieś dopłaty za rozjechanie staruszki?
    Jacek

  • 6. Data: 2017-11-22 14:47:59
    Od: p...@g...com

    -- Wszystko zależy od punktu widzenia. Z punktu widzenia ZUS młody człowiek będzie
    wart jakieś 1-2 mln zł, natomiast emeryt będzie miał wartość ujemną ;-)

    sad tez to uwzglednia, worst case (dla TU) to mlody (zonaty i dzieciaty) dobrze
    zarabiajacy menago w takim przypadku te 2 banki to stawka wyjsciowa

    --Czy przewidziane są jakieś dopłaty za rozjechanie staruszki?

    oczywiscie, zglos sie do ZUS po kase :-)

  • 7. Data: 2017-11-22 15:13:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >-- Wszystko zależy od punktu widzenia. Z punktu widzenia ZUS młody
    >człowiek będzie wart jakieś 1-2 mln zł, natomiast emeryt będzie miał
    >wartość ujemną ;-)

    Tylko przy mysleniu "po nas chocby potop".

    Mlody owszem - bedzie duzo warty, ale potem trzeba mu bedzie wyplacic
    W sumie - nie tak duzo warty ... ale to juz inni sie beda martwic.
    Smierc mlodego emeryta to czysty zysk :-)

    >sad tez to uwzglednia, worst case (dla TU) to mlody (zonaty i
    >dzieciaty) dobrze zarabiajacy menago w takim przypadku te 2 banki to
    >stawka wyjsciowa

    Te 2 mln to ustawowa kwota gwarancyjna (u nas, w Niemczech moze byc
    wiecej, ale to bodajze unijne minimum).
    Reszte trzeba juz od kierowcy sciagac, i tu moze byc roznie, jesli to
    nie jest dobrze zarabiajacy menago, albo zamieni sie w zle
    zarabiajacego skazanego z alimentami :-)

    >--Czy przewidziane są jakieś dopłaty za rozjechanie staruszki?
    >oczywiscie, zglos sie do ZUS po kase :-)

    Powinni wyplacac :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-11-22 15:19:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >razy kurs Euro
    >powiedziałbym że cena standardowa

    Nie. W 2010 rodzina prezydenta dostala pare mln, ale to z jakiegos
    ubezpieczenia bylo, nie wiem - prywatnego czy sluzbowego.
    A "reszta holoty" z samolotu po 600 tys od rzadu czy KP.

    Potem sie ponoc adwokaci w innych sprawach powolywali, ze 600 tys PLN
    jest adekwatnym odszkodowaniem za smierc w wypadku drogowym.
    Tzn tam, gdzie ubezpieczyciel chcial wyplacic 100 czy 200 tys z OC

    J.

  • 9. Data: 2017-11-22 15:53:26
    Od: p...@g...com

    --Tzn tam, gdzie ubezpieczyciel chcial wyplacic 100 czy 200 tys z OC

    http://www.rp.pl/Ubezpieczenia-i-odszkodowania/31121
    9929-Zadoscuczynienia-za-smierc-czlonka-rodziny-z-ur
    zedowej-tabeli.html

    chlopaki z TU szykuja niezly walek, 300 tys pln kosztuje niemiecka stopa
    Fußamputation am Unfallort 75.000 EUR LG Bielefeld, 2005
    jak KNF im to klepnie to dobra zmiana polegnie wizerunkowo :-)

  • 10. Data: 2017-11-22 15:54:16
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-22 o 13:38, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A u nas tylko Prezydent jest tyle warty, reszta hołoty po 600 tys ...
    > choc to bodajze tylko kwota bezporna byla :-)

    Jesteś tyle warty, na ile się ubezpieczysz. Możesz nawet w kilku TU, o
    ile szczegółowe warunki na to pozwalają.
    T.