  • 1. Data: 2017-11-22 19:36:33
    Temat: Teren pod zarzadem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Na osiedlu tabliczki "Droga wewnetrza" zostaly zastapione
    tablic(zk)ami z napisem
    "Teren pod zarzadem społdzielni ..."

    No i teraz - wyjezdzajacy z prawej strony z takiej ulicy pojazd ma
    pierwszenstwo, czy musi ustapic tym jadącym "ulicą miejską" ?

    J.

  • 2. Data: 2017-11-23 01:24:01
    Temat: Re: Teren pod zarzadem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-22 o 19:36, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > No i teraz - wyjezdzajacy z prawej strony z takiej ulicy pojazd ma
    > pierwszenstwo, czy musi ustapic tym jadącym "ulicą miejską" ?

    Nie musi, bo droga spółdzielni nie dochodzi do skrzyżowania.
    Ale praktyka jeżdżących może być całkiem inna. U mnie jest.
    Po prostu uważamy wyjeżdżając.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-11-23 01:44:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Nov 2017 01:24:01 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Nie musi, bo droga spółdzielni nie dochodzi do skrzyżowania.

    Dochodzi. No dobra - tablica jest powiedzmy 5m od linii kraweznika
    drogi publicznej. od tego odliczyc ze 2m na chodnik.

    > Ale praktyka jeżdżących może być całkiem inna. U mnie jest.
    > Po prostu uważamy wyjeżdżając.

    Ale kto ma uwazac, a kto nie musi ?

    J.

  • 4. Data: 2017-11-23 03:55:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-23 o 01:44, J.F. pisze:

    > Dochodzi. No dobra - tablica jest powiedzmy 5m od linii kraweznika
    > drogi publicznej. od tego odliczyc ze 2m na chodnik.

    > Ale kto ma uwazac, a kto nie musi ?

    Nie uważają ci którym się wydaje że jadą drogą z pierwszeństwem.
    Uważają ci którzy wyjeżdżają i wiedza że co drugi czy co trzeci
    z nadjeżdżających jest idiotą i uważa że jedzie drogą z pierwszeństwem.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-11-23 10:33:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Uważają ci którzy wyjeżdżają i wiedza że co drugi czy co trzeci
    >z nadjeżdżających jest idiotą i uważa że jedzie drogą z

    A moze nieslusznie im sie wydaje ze ten drugi jest idiota ?

    J.

  • 6. Data: 2017-11-24 02:15:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-23 o 10:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup

    > A moze nieslusznie im sie wydaje ze ten drugi jest idiota ?

    Wedle mojej znajomości przepisów uważają słusznie.
    Przy skrzyżowaniu dróg równorzędnych pierwszeństwo ma ten z prawej.
    Mylę się?