  • 1. Data: 2017-04-23 11:35:39
    Temat: Zarysowanie u mechanika
    Od: mural <s...@g...com>

    witam
    ostatnio byłem sprawdzić jak naprawa mojego samochodu i zobaczyłem ze sa
    2 sporej dlugosci rysy ktorych wczesniej nie bylo !!! powiedzialem to
    jakiemus mechaniakowi to powiedzial ze sie spoleruje i bedzie ok. ale
    rysy sa glebokie i polerka nic nie da. co zrobic w takim przypadku?

  • 2. Data: 2017-04-23 11:50:03
    Temat: Re: Zarysowanie u mechanika
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-04-2017 o 11:35, mural pisze:
> [...]
    > jakiemus mechaniakowi to powiedzial ze sie spoleruje i bedzie ok. ale
    > rysy sa glebokie i polerka nic nie da. co zrobic w takim przypadku?

    Jak to co, kazać naprawiać.

  • 3. Data: 2017-04-23 11:51:47
    Od: mural <s...@g...com>

    W dniu 2017-04-23 o 11:50, Cavallino pisze:

    > Jak to co, kazać naprawiać.

    a jak bedzie wmawiał że ta rysa była?

  • 4. Data: 2017-04-23 11:57:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-04-2017 o 11:51, mural pisze:

    > a jak bedzie wmawiał że ta rysa była?

    Poprosisz o protokół przyjęcia do warsztatu na którym to odnotował.....
    Jak nie ma to jego problem, niech się nauczy cywilizowanych praktyk na
    przyszłość.

    Oczywiście jak przyjdzie do sądzenia się, do będziesz musiał mieć
    świadków, że rysy nie było.