  • 1. Data: 2020-03-17 16:37:48
    Temat: Ceny paliw.
    Od: nadir <n...@h...org>

    Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
    U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.
    Jak tak dalej pójdzie, to w tej dekadzie chyba elektryka nie kupię.

  • 2. Data: 2020-03-17 16:43:53
    Temat: Re: Ceny paliw.
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 17 marca 2020 10:38:23 UTC-5 użytkownik nadir napisał:
    > Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
    > U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.
    > Jak tak dalej pójdzie, to w tej dekadzie chyba elektryka nie kupię.

    Tu normalnie bylo 2.8-3.0 pln za litr. Ostatnio jest po 2pln.
    To tak ku rozwadze na temat elektrykow.
    Jak ktos zarabia 35-150pln/h a apliwo jest po 2-3pln to nawet jak mu auto pali
    12-15l/100km to elektryka z oszczednosci nie kupi.

    No chyba ze ubezpieczenie spadnie z tych 120-200dolarow do 1/5 tej ceny dla
    elektryka. Ale nie wroze takiej zmiany. Koszty napraw tesli nie sa male.

    Wiec zostanie jak jest...

    Ale ciekawie sie ludziom tu opowiada ze wicie, rozumicie, teraz srajtasmy nie macie
    ale pomyslcie ze tylko ocet jest a jak co innego rzuca to trza w kolejce jak po
    ajfona stac...
    W ich oczach tylko zmieszanie widac wtedy...

  • 3. Data: 2020-03-17 17:02:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Mar 2020 08:43:53 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Jak ktos zarabia 35-150pln/h a apliwo jest po 2-3pln to nawet jak mu auto
    > pali 12-15l/100km to elektryka z oszczednosci nie kupi.

    Tylko nie wszyscy kupują elektryki dla oszczędności. Rzekłbym nawet, że
    większość tego nie robi dla oszczędności, tylko dla komfortu (ciszy) i
    parametrów jazdy, bo przecież tanie to one nie są. Pomijając oczywiście, że
    nadal ładując w domu w 2T jest taniej niż paliwo po 4 zł. Żeby w tych
    warunkach było taniej na paliwie niż na prundzie to by paliwo musiało
    zjechać poniżej 2 zł. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2020-03-17 17:57:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.03.2020 o 17:02, Myjk pisze:
    > Tue, 17 Mar 2020 08:43:53 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Tylko nie wszyscy kupują elektryki dla oszczędności.

    Uściślająć - nie wszyscy kupuję elektryki w ogóle. Mimo, że gadają o
    tym, że elektryk spełnia wymagania własciwie każdego, to potem okazuje,
    się że oni akurat są tak wyjątkowi, że ich nie spełnia:P
    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-03-17 18:02:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
    >U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.
    >Jak tak dalej pójdzie, to w tej dekadzie chyba elektryka nie kupię.

    Spoko spoko, to sie dlugo nie utrzyma ... chyba, ze wlasnie wielu
    pracownikow przeszlo na prace zdalna na stale ...

    J.

  • 6. Data: 2020-03-17 18:39:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-17 o 16:37, nadir pisze:
    > Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
    > U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.

    Auchan Racibórz 3.75zł

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2020-03-17 18:53:04
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-17 o 18:02, J.F. pisze:

    > Spoko spoko, to sie dlugo nie utrzyma ... chyba, ze wlasnie wielu
    > pracownikow przeszlo na prace zdalna na stale ...

    Wylazłem koło 9:00 z domu żeby zakupy zrobić.
    Na okolicznych osiedlowych parkingach tłok jak w dzień wolny
    a nie roboczy. I wiedząc ile to trwało w chinach nie liczę że
    zmieni się za tydzień czy dwa jak liczą optymiści.
    Nie ma kto kupować to i ceny spadają.
    A dla przypomnienia to chińczycy w zagrożonych regionach zawiesili
    działania wszelkich firm i zakładów pracy.
    Więc będzie jeszcze gorzej.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2020-03-17 20:08:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Spoko spoko, to sie dlugo nie utrzyma ... chyba, ze wlasnie wielu
    > pracownikow przeszlo na prace zdalna na stale ...

    Wiele wskazuje na to, że przed nami załamanie gospodarki. Nie tylko
    polskiej. Za chwilę rynek zostanie zasypany używanymi samochodami. Ceny
    polecą na łeb. I to nie będzie jedyna branża.

    W zasadzie każdego z nas dotknie recesja. To już wydaje się
    nieuniknione. Szkody będą zapewne większe niż umieranie na grypę.
    Bo życie człowieka jest w gospodarce policzalne. UE szacuje to na 2 mln
    (chyba Euro). Polska znacznie taniej.

    Śmierć nawet miliona ludzi wyjdzie taniej niż koszt tego, co robimy w
    tej chwili. Wiem, że to mocne słowa...

    --
    MN

  • 9. Data: 2020-03-17 20:17:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.03.2020 o 20:08, Marcin N pisze:

> [...]
    > (chyba Euro). Polska znacznie taniej.
    >
    > Śmierć nawet miliona ludzi wyjdzie taniej niż koszt tego, co robimy w

    No to liczymy. Powiedzmy że milion euro ode łba, 4 000 000 PLN. Razy
    milion - 4 biliony - 10 letni budżet. Za same śmierci. A dochodzi
    jeszcze cała reszta, bo przecież wariant angielski nie oznacza, że kto
    ma umrzeć to umrze i gospodarka poza tym tego nie odczuje.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-03-17 20:54:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 17.03.2020 o 18:39, Irokez pisze:

    > Auchan Racibórz 3.75zł

    Wygrałeś!