  • 1. Data: 2020-03-17 19:13:04
    Temat: Rekwiruja auta
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Od soboty państwo może przejąć twój samochód
    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/od-s
    oboty-pa%c5%84stwo-mo%c5%bce-przej%c4%85%c4%87-tw%c3
    %b3j-samoch%c3%b3d/ar-BB11goYs?ocid=ientp

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2020-03-17 19:22:00
    Temat: Re: Rekwiruja auta
    Od: rAzor <z...@d...dupa.il>

    P_P pisze:
    > Od soboty państwo może przejąć twój samochód
    > http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/od-s
    oboty-pa%c5%84stwo-mo%c5%bce-przej%c4%85%c4%87-tw%c3
    %b3j-samoch%c3%b3d/ar-BB11goYs?ocid=ientp

    Nie pękaj, po twoje Daewoo Tico nie przyjdą.
    Żadna to nowość - taki zapis ustawowy funkcjonuje od dawna i w każdym
    kraju.
    Martwić się mogą posiadacze terenówek, dostawczaków, samochodów ze
    specjalnym przystosowaniem (np. izotermy, chłodnie) i aut cięzarowych.

    --
    Dobiegam do furtki w 3 sekundy, a ty?

  • 3. Data: 2020-03-17 19:54:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Mar 2020 19:13:04 +0100, P_P

    > Od soboty państwo może przejąć twój samochód

    Mogę oddać im moją Mazdę, bo nawet za pół darmo jej nikt nie chce. :P Stoi
    aż jej pasy zapleśniały. :P I niech mi ktoś powie że zła prasa nie robi
    roboty.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2020-03-17 19:57:04
    Od: rAzor <z...@d...dupa.il>

    Myjk pisze:
> [...]
    > aż jej pasy zapleśniały. :P I niech mi ktoś powie że zła prasa nie robi

    Śpij spokojnie - po takie gówno na pewno nikt się nie zgłosi.
    --
    Dobiegam do furtki w 3 sekundy, a ty?

  • 5. Data: 2020-03-17 20:00:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P_P" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Od soboty państwo może przejąć twój samochód
    >http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/od-
    soboty-pa%c5%84stwo-mo%c5%bce-przej%c4%85%c4%87-tw%c
    3%b3j-samoch%c3%b3d/ar-BB11goYs?ocid=ientp

    "Jednym z nich jest wydanie nakazu dostarczenia naszego samochodu we
    wskazane miejsce."

    "szanowni panstwo - informuje, ze znajduje sie w kwarantannie i nie
    moge nic dostarczac.
    A samochod jest skazony, albowiem nim jechalem i kichalem"

    J.

  • 6. Data: 2020-03-17 20:40:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-17 o 19:22, rAzor pisze:
    > Nie pękaj, po twoje Daewoo Tico nie przyjdą.

    Po hulajnogi takoż. :-)
    Ktoś będzie rad.

    Robert

  • 7. Data: 2020-03-17 20:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rAzor z...@d...dupa.il ...

    oboty-pa%c5%84st
    3d/ar-BB11goYs?o

    > Nie pękaj, po twoje Daewoo Tico nie przyjdą.

    Kolega jezdzi Tico?

> [...]
    > Martwić się mogą posiadacze terenówek, dostawczaków, samochodów ze
    > specjalnym przystosowaniem (np. izotermy, chłodnie) i aut

    To prawda. Ale w sumie ciekawa sprawa - jak wyglada wynagrodzenie za
    takie uzyczenie?
    W dobie nieograniczonego dostepu do dystrybcji samochodów, mozliwości
    wypozyczenia dlaczego mieliby korzystać z prywatnych samochodów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 8. Data: 2020-03-17 21:16:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 17.03.2020 o 20:59, Budzik pisze:

    > To prawda. Ale w sumie ciekawa sprawa - jak wyglada wynagrodzenie za
    > takie uzyczenie?

    W czasach wojny, nagrodą za oddanie samochodu może sam fakt, że
    zrezygnują z Ciebie jako kierowcy tegoż samochodu.

    > W dobie nieograniczonego dostepu do dystrybcji samochodów, mozliwości
    > wypozyczenia dlaczego mieliby korzystać z prywatnych samochodów?

    Nie chodzi o jakieś BMW czy Panamery wzięte w leasing, ale o pojazdy,
    które mogą być potrzebne akurat w danej chwili.
    Głownie dotyczy to firm, które muszą przekazać sprzęt budowlany,
    ciężarówki, autobusy, nawet w pełni zatankowane. Dopiero w dalszej
    kolejności brane są pod uwagę pojazdy "podręczne" szarych obywateli.
    Przecież, jak się okaże, że trzeba ewakuować mieszkańców takiego Radomia
    czy Białegostoku, to nikt nie będzie rozpisywał przetargu na
    wypożyczenie autobusów, tylko biorą co popadnie z okolicy.

    Z resztą już dziś służby różnorakie mogą w pewnych sytuacjach zatrzymać
    Cię na drodze i zarekwirować pojazd do jakiejś misji niecierpiącej
    zwłoki. To się nazywa wyższy konieczność, czy jakoś tak.

  • 9. Data: 2020-03-17 22:07:57
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 17 Mar 2020 19:22:00 +0100, rAzor wrote:

> [...]
    >
    > Nie pękaj, po twoje Daewoo Tico nie przyjdą.
    > Żadna to nowość - taki zapis ustawowy funkcjonuje od dawna i w każdym

    zapomniales dodac ze w kazdym kraju gdzie panuje

    demo N kracja

  • 10. Data: 2020-03-17 22:09:49
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 17 Mar 2020 20:00:58 +0100, J.F. wrote:

> [...]
    > nic dostarczac.
    > A samochod jest skazony, albowiem nim jechalem i kichalem"

    dostaniesz wiadomosc zeby w czasie dostawy nie brac pasazerow