  • 11. Data: 2020-03-17 20:55:54
    Temat: Re: Ceny paliw.
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 17.03.2020 o 18:02, J.F. pisze:

    > Spoko spoko, to sie dlugo nie utrzyma ... chyba, ze wlasnie wielu
    > pracownikow przeszlo na prace zdalna na stale ...

    Że to długo nie potrwa, to ja wiem, ale skoro zbliża się recesja, to
    drogiego paliwa tym bardziej wielu nie kupi.

  • 12. Data: 2020-03-17 21:17:03
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 17 marca 2020 14:08:06 UTC-5 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    pl...

    > Wiele wskazuje na to, że przed nami załamanie gospodarki. Nie tylko
    > polskiej. Za chwilę rynek zostanie zasypany używanymi samochodami. Ceny
    > polecą na łeb. I to nie będzie jedyna branża.
    >
    > W zasadzie każdego z nas dotknie recesja. To już wydaje się
    > nieuniknione. Szkody będą zapewne większe niż umieranie na grypę.
    > Bo życie człowieka jest w gospodarce policzalne. UE szacuje to na 2 mln
    > (chyba Euro). Polska znacznie taniej.
    >
    > Śmierć nawet miliona ludzi wyjdzie taniej niż koszt tego, co robimy w
    > tej chwili. Wiem, że to mocne słowa...

    Fandzolisz wasc.

  • 13. Data: 2020-03-17 21:21:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-03-17 o 21:17, s...@g...com pisze:
    pl...

    > Fandzolisz wasc.

    Tej wersji się trzymajmy.

    --
    MN

  • 14. Data: 2020-03-18 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No to liczymy. Powiedzmy że milion euro ode łba, 4 000 000 PLN. Razy
    > milion - 4 biliony - 10 letni budżet. Za same śmierci. A dochodzi
    > jeszcze cała reszta, bo przecież wariant angielski nie oznacza, że
    > kto ma umrzeć to umrze i gospodarka poza tym tego nie odczuje.

    Skoro umieralnosc jest na poziomie 1% (a pewnie nizej bo wielu zarazonych
    a bezobjawowych w ogole nie ujeto w rozliczeniach) to mniej niz piszesz.
    Polaków załozmy jest 38 milionów czyli umarłoby np 400 tysiecy.

    Do tego umieraja przede wszystkim starsi, schorowani co dodatkowo
    odciazyłoby słuzbe zdrowia i ZUS.

    Wiem, wiem, masakra, to tylko takie rozwazania. Matematyka na papierze a
    zycie to jednak dwie rozne sprawy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 15. Data: 2020-03-18 07:58:04
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, March 18, 2020 at 12:38:23 AM UTC+9, nadir wrote:
    > Czy cena za litr benzyny spadnie poniżej 4zł?
    > U nie dziś na Orlenie benzyna 95 jest po 4.28zł/litr.
    > Jak tak dalej pójdzie, to w tej dekadzie chyba elektryka nie kupię.

    Nie pękaj, dolar i euro zaczęły drożeć... więc i import ropy zdrożeje.

  • 16. Data: 2020-03-18 08:57:25
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-18 o 06:59, Budzik pisze:
> [...]
    > odciazyłoby słuzbe zdrowia i ZUS.
    >
    > Wiem, wiem, masakra, to tylko takie rozwazania. Matematyka na papierze a

    Śmiertelność jest na razie od 0,5% (Tajwan) do prawie 6% (Włochy). Ale
    to śmiertelność zarażonych. Teraz mocno się ograniczy kontakty, to nie
    powinno być tak źle. O ile dane są prawdziwe to w Chinach zmarło ok.
    3500 osób na 1,5 mld ludzi. A fabryki w Wuhan zaczynają pracować.
    Czytałem gdzieś gdybania, że ta epidemia nie powinna wpłynąć na
    gospodarkę bardziej niż kryzys w 2008 r.
    T.

  • 17. Data: 2020-03-18 10:41:07
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-03-17 18:39, Irokez wrote:

    > Auchan Racibórz 3.75zł

    Ale chujnia! U mnie, w Bielsku Podlaskim, suweren pobożny, karnie na PiS
    głosuje, a najtańsza 95 po 4,41. :-/

  • 18. Data: 2020-03-18 11:46:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po każdej recesji (i wojnie) jest boom.
    To jak głodówka dla organizmu.
    Zdrowe komórki zjadają słabe.

    -----

  • 19. Data: 2020-03-18 11:49:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście, tyle że nikt nie chce być w tym milionie, np. Ty nie chcesz.
    A umierają i bogaci i biedni.
    Może bogaci bardziej, bo stać ich na ferie we Włoszech czy Chinach.

    -----

  • 20. Data: 2020-03-18 17:04:03
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 17 Mar 2020 20:08:07 +0100, Marcin N wrote:

> [...]
    > (chyba Euro). Polska znacznie taniej.
    >
    > Śmierć nawet miliona ludzi wyjdzie taniej niż koszt tego, co robimy w

    a co zrobi Soros ?

    przeciez jego "open society" zalamie sie