  • 1. Data: 2009-04-01 13:30:56
    Temat: Naprawa laptopa w serwisie?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Bylem w serwisie z laptopem (nie na gwarancji), umowielm sie na wymiane mod.
    chlodzenia, na zleceniu jest "uszkodzony uklad chlodzenia, naprawa 350-400
    netto" zgodzilem sie na to oczywiscie.
    Dzis dzwonia do mnie i informuja ze nie maja takiego ukladu , sprowadzenie
    6-8 tyg, ale wyczyscili uklad caly i to ma kosztowac 200zl netto.
    Nie chce czegos takiego bo wiem ze za miesiac znow bedzie glosno chodzil i
    sie wylaczal sprzet.
    Nie nie poinformowali mnie wczesniej ze tylko wyczyszcza i czy czyscic.
    Stawiaja mnie przed faktem dokonanym ze tylko wyczyszczony za 200zl, a i tak
    wiem ze bede misial wymianic ten uklad zeby wszystko bylo ok na dluzszy
    czas.
    Jak to ugrysc?
    No bo zaplace te 200zl i za miesciac albo kolejne czyszczenie za 200 albo
    wymiana calkowita za 350-400 netto?
    Jak to wyglada pod wzgledem prawnym.
    Co mozna zrobic

    j...@p...pl gg: 207344