  • 41. Data: 2017-08-30 15:17:55
    Temat: Re: Chińczycy mnie rozwalili...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    no więc płyteczki właśnie przyszły :)
    Cło 24 zł.

    Płyteczki zapakowane próżniowo w folię, z desy... syfili...desyfylis...
    tym czymś antywilgociowym.

    Oczywiście zamiast 10 jest 14 szt.
    Można ? Można.

    No to następne wiem gdzie zamówię.

  • 42. Data: 2017-08-30 15:25:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    >no więc płyteczki właśnie przyszły :)
    >Cło 24 zł.
    >Płyteczki zapakowane próżniowo w folię, z desy...
> [...]

    Gorzej, jak sie okaze ze "z doswiadczenia wiemy, ze 20% ma bledy, wiec
    wyslalismy 14 zamiast 10.
    Tylko nie wiemy ktore sa dobre" :-P

    J.

  • 43. Data: 2017-08-30 15:44:29
    Od: Bytomir Kwarigroch <f...@g...com>

    użytkownik J.F. napisał:

    > Gorzej, jak sie okaze ze "z doswiadczenia wiemy, ze 20% ma bledy, wiec
    > wyslalismy 14 zamiast 10.

    20% to może nie, ale drutowane czasem się zdarzały, tak jedna na 100-300 szt.
    właściwie to nie był drut tylko folia dopasowana do szerokości ścieżki,
    całość bardzo ładnie zrobiona, do podejrzenia tylko pod mikroskopem:)
    I nie mam zielonego pojęcia jak oni to zrobili.

  • 44. Data: 2017-08-30 15:55:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > Płyteczki zapakowane próżniowo w folię, z desy...
    > syfili...desyfylis... tym czymś antywilgociowym.

    Chodzi o dontity?

    --
    Jarek

  • 45. Data: 2017-08-30 17:40:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-30 o 14:39, Marek pisze:

    > 227 cena zakupu  czy takie cło zaproponowali?
    cena zakupu.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 46. Data: 2017-08-30 17:41:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-30 o 15:17, sundayman pisze:
    > no więc płyteczki właśnie przyszły :)
    > Cło 24 zł.
    >
    > Płyteczki zapakowane próżniowo w folię, z desy... syfili...desyfylis...
> [...]
    No to fajnie, też tam zamówię :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 47. Data: 2017-08-30 22:07:40
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Aug 2017 17:41:43 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > No to fajnie, też tam zamówię :)

    Ale czy to legalne w taniej opcji?

    Cynowanie z Pb, niezgodne z RoHS, nie wolno wozić/sprzedawać do UE.
    Chyba.

    A z bezołowiowym jest od razu znacznie drożej.

  • 48. Data: 2017-08-30 23:08:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Aug 2017 22:07:40 +0200, slawek <f...@f...com> wrote:
    > Ale czy to legalne w taniej opcji?
    > Cynowanie z Pb, niezgodne z RoHS, nie wolno wozić/sprzedawać do UE.

    No popatrz, a w Castoramie sprzedają cyne SnPb. Nielegalne?

    --
    Marek

  • 49. Data: 2017-08-30 23:12:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Aug 2017 15:17:55 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > no więc płyteczki właśnie przyszły :)
    > Cło 24 zł.

    Jaka była kwota zamówienia? O ile pamiętam < 100EUR. Coś się
    zmieniło w stawce cła?? Zakupy w Chinach do jakieś kwoty (na pewno
    pow. 100EUR) były zwolnione z cła.

    --
    Marek

  • 50. Data: 2017-08-30 23:24:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Aug 2017 23:12:33 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Jaka była kwota zamówienia? O ile pamiętam < 100EUR. Coś się
    > zmieniło w stawce cła?? Zakupy w Chinach do jakieś kwoty (na pewno
    > pow. 100EUR) były zwolnione z cła.

    Dobra, jednak się zmieniło, teraz sąwidełki do 22 EUR, gdzie nie ma
    żadnych opłat, 22-150 gdzie doliczaja tylko VAT i pow. 150 gdzie jest
    VAT+ cło. Kur.... jak w tym mieszają co chwila.

    --
    Marek