  • 1. Data: 2018-01-09 19:53:38
    Temat: Chińczycy zrezygnowali z Niemiec, Morawiecki do ataku !
    Od: p...@g...com

    https://www.automobil-industrie.vogel.de/beijing-wkw
    -automotive-parts-will-in-deutschland-e-fahrzeuge-pr
    oduzieren-a-605842/

    Właśnie puścili w tv że się jednak wycofali czyli gra zaczyna się od nowa ;-) pula 1
    mld no może trochę więcej i ponad 1000 miejsc pracy wiec warto się schylić.

  • 2. Data: 2018-01-09 20:49:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Właśnie puścili w tv że się jednak wycofali czyli gra zaczyna się od
    >nowa ;-) pula 1 mld no może trochę więcej i ponad 1000 miejsc pracy

    A Morawiecki wlasnie powolal nowa pania minister Przedsiębiorczości i
    Technologii

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nowy-gab
    inet-morawieckiego-poznajcie-sylwetki-powo%C5%82anyc
    h-ministr%C3%B3w/ar-BBI9lt5

    Sadzac po wyksztalceniu - to mam pewne watpliwosci czy sie na
    technologiach zna.
    I na tych Innowacjach, w ktorych tez brala udzial.

    Ale ... moze akurat humanistyczne wyksztalcenie bardziej sie przyda,
    bo tu trzeba czlowieka przekonac :)

    J.

  • 3. Data: 2018-01-10 08:08:39
    Od: p...@g...com

    --Sadzac po wyksztalceniu - to mam pewne watpliwosci czy sie na technologiach zna.
    I na tych Innowacjach, w ktorych tez brala udzial.

    moze byc nawet mowiacy osiol byle tylko sciagnal inwestycje :-)

  • 4. Data: 2018-01-10 09:56:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 Jan 2018 23:08:39 -0800 (PST), w
    <c...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --Sadzac po wyksztalceniu - to mam pewne watpliwosci czy sie na technologiach zna.
    > I na tych Innowacjach, w ktorych tez brala udzial.
    >
    > moze byc nawet mowiacy osiol byle tylko sciagnal inwestycje :-)

    Na razie, mimo spełnienia tego warunku, efekt był przeciwny :)

  • 5. Data: 2018-01-10 10:15:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 20:49, J.F. pisze:
> [...]
    > I na tych Innowacjach, w ktorych tez brala udzial.
    >
    > Ale ... moze akurat humanistyczne wyksztalcenie bardziej sie przyda, bo

    Akurat za inwestycje to raczej będzie odpowiadał Minister Inwestycji i
    Rozwoju - Jerzy Kwieciński.
    T.

  • 6. Data: 2018-01-10 11:02:39
    Od: p...@g...com

    --Akurat za inwestycje to raczej będzie odpowiadał Minister Inwestycji i
    Rozwoju - Jerzy Kwieciński.

    proponuje uproscic sytuacje: inwestycja nasza = dobry minister i fachowiec, Chinczycy
    ida na Slowacje -> minister do bani :-)

  • 7. Data: 2018-01-10 13:52:17
    Temat: Re: Chińczycy zrezygnowali z Niemiec,
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > proponuje uproscic sytuacje: inwestycja nasza = dobry minister
    > i fachowiec, Chinczycy ida na Slowacje -> minister do bani :-)

    Dlatego potrzebna jest silna zjednoczona Unia Europejska.
    Wtedy Chińczycy nie mogli by rozgrywać jednych Europejczyków
    przeciw drugim Europejczykom.

  • 8. Data: 2018-01-10 14:09:46
    Od: p...@g...com

    --Dlatego potrzebna jest silna zjednoczona Unia Europejska. Wtedy Chińczycy nie mogli
    by rozgrywać jednych Europejczyków przeciw drugim Europejczykom.

    w tej silnej i zjednoczonej dostalibysmy zalecenie z Brukseli zeby nasza oferta byla
    gorsza od niemieckiej :-) a wolnosc polega na tym ze chinczyk moze wybrac sobie sam
    Polske lub Slowacje

  • 9. Data: 2018-01-10 14:45:06
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Sadzac po wyksztalceniu - to mam pewne watpliwosci czy sie na
    > technologiach zna.
    > I na tych Innowacjach, w ktorych tez brala udzial.

    Od razu bym jej nie przekreślał ze względu na wykształcenie. Ja jestem
    geologiem z wykształcenia, a jednak wszelka technika mnie interesuje i
    mam o niej przynajmniej takie pojęcie, że uważam inwestowanie w polski
    samochód elektryczny, przy obecnej technologii akumulatorów, za dalece
    przedwczesne (żeby nie powiedzieć dosadniej). Ale fakt, nie wróży to
    dobrze. Odwołanie p. Streżyńskiej też.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2018-01-10 14:53:22
    Od: p...@g...com

    - Jakość powietrza nie ma barw politycznych - podkreśla na każdym kroku i do resortu
    rozwoju wprowadzała coraz więcej ludzi myślących podobnie jak ona. Jednym z jej
    współpracowników został Piotr Woźny, który teraz ma zostać pełnomocnikiem rządu
    odpowiedzialnym za walkę ze smogiem. To właśnie Woźny i Emilewicz mają stać za
    wprowadzeniem do expose premiera Mateusza Morawieckiego tematu zanieczyszczenia
    powietrza. Morawiecki jest pierwszym premierem w naszej historii, który podjął ten
    temat w przemówieniu programowym przed zaprzysiężeniem rządu.

    kierunek zasadniczo sluszny a jesli bedzie miala doradcow i bedzie ich sluchac to
    wyksztalcenie kierunkowe nie jest konieczne.

    Od stycznia 2017 r. Emilewicz zabiega też o to, by resort energii odpowiedzialny za
    normy jakości węgla wprowadził przepisy eliminujące ze sprzedaży odpady węglowe i
    byle jakiej jakości węgiel, których spalanie najbardziej zanieczyszcza Polskę.

    to tez jest sluszny kierunek niech narod wie kto odpowiada za SMOG :-)