  • 1. Data: 2018-01-08 12:20:11
    Temat: Monitoring silnika i innych parametrów
    Od: xyz <x...@i...pl>

    Powitać od rana,

    czy ktoś spotkał się z urządzeniem do monitorowania pracy silnika i
    innych podzespołów ale z własnym ekranem, podłączany do ODB2?
    Wiem że są aplikacje na Androida, ale chodzi o urządzenie montowane na
    stałe a nie o samą aplikację.
    W USA mają coś takiego: https://goo.gl/H3ARyM
    Ale trochę drogo.
    Szukam a znanym portalu aukcyjnym i słabo. Niby jest coś co wyświetla
    jako HUD ale raczej jest to nastawione bardziej na prędkość.
    Ja bym wolał mieć możliwość wybrania parametrów do wyświetlenia :).

    --- xyz

  • 2. Data: 2018-01-08 14:23:21
    Temat: Re: Monitoring silnika i innych parametrów
    Od: p...@g...com

    stary tablet 8-10 cali idealnie sie nadaje :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=NRl3m2UmkM4

  • 3. Data: 2018-01-08 14:46:31
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 08.01.2018 o 14:23, p...@g...com pisze:
    > stary tablet 8-10 cali idealnie sie nadaje :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=NRl3m2UmkM4

    Wiem, wiem :)
    Ale ja nie chcę dodatkowego urządzenia w postaci telefonu czy tabletu.
    Chciałem zamontować to na stałe nie martwiąc się o utratę szyby z
    powodu amatora cudzej własności.
    Znajomy z USA ma coś takiego, tylko to wymagało jeszcze zmian w sofcie,
    nie dopytywałem czy robił mu to jakiś tuner czy urządzenie samo dokonało
    modyfikacji w sofcie (co mogło by byc niebezpieczne), urządzenie jest
    dedykowane pod auto i silnik.
    Choć pewnie się to tak skończy jak nic innego nie znajdę :(.

    --
    --- xyz

  • 4. Data: 2018-01-08 17:28:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W samochodzie potrzebne sa dwa wskazniki. Pierwszy to jak szybko sie jedzie i drugi
    ile zostalo paliwa.

  • 5. Data: 2018-01-08 17:31:08
    Od: p...@g...com

    Zamontować na stałe z tabliczką dla złodzieja: Nie kradnij ? No bez jaj chcesz to
    przyspawać ? Chłopaki wyciągają całe konsole a to ma być wyjątek ? To jest samochód
    czyli montaż demontaż ;-)

  • 6. Data: 2018-01-08 19:29:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W samochodzie potrzebne sa dwa wskazniki. Pierwszy to jak szybko sie jedzie i drugi
    ile zostalo paliwa.

    Pierwszy to w zasadzie prawie zbędny. Za przydaje się jaszcze (rzadko bo
    rzadko ale skutecznie) temperatura silnika;)

    Shrek.

  • 7. Data: 2018-01-08 20:26:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Pierwszy to jak szybko sie jedzie i drugi ile zostalo paliwa.

    Lepszy wskaźnik przejechanych kilometrów - bo mam dwie informacje w
    jednym zamiast jednej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2018-01-08 21:13:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 14:46, xyz pisze:

> [...]
    > dedykowane pod auto i silnik.
    > Choć pewnie się to tak skończy jak nic innego nie znajdę :(.

    Rozumiem, że jak będziesz miał takie urządzenie na szybie to nie skusi
    amatora? Od razu z pewnością będzie wiedział, że to nie tablet albo
    wypasiona nawigacja, ale tylko urządzenie OBD za np. 300 USD? :-)
    T.

  • 9. Data: 2018-01-08 22:21:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 8 Jan 2018 20:26:32 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Lepszy wskaźnik przejechanych kilometrów - bo mam dwie informacje w
    > jednym zamiast jednej.

    To jeszcze potrzebujesz zegarka ;)

  • 10. Data: 2018-01-08 22:41:02
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 08.01.2018 o 17:31, p...@g...com pisze:
    > Zamontować na stałe z tabliczką dla złodzieja: Nie kradnij ? No bez jaj chcesz to
    przyspawać ? Chłopaki wyciągają całe konsole a to ma być wyjątek ? To jest samochód
    czyli montaż demontaż ;-)

    Ja na starość robię się leniwy :)
    Takie urządzenie nie będzie tak kusiło jak telefon, nawet stary, bo
    zawsze to jest jakiś kabelek gdzieś pociągnięty i trzeba by się szarpać,
    a odcinanie dla samego ekranu nie ma większego sensu.
    Telefon to wyjmujesz zasilanie i uciekasz a tu jednak więcej roboty.

    --
    --- xyz