  • 1. Data: 2018-01-09 14:29:18
    Temat: Mandat za brak garażu :-D
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Znany temat ale popatrzmy pod innym kątem:

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/mroźna-n
    oc-rano-zamarznięte-szyby-w-samochodzie-za-skrobanie
    -można-dostać-spory-mandat/ar-BBI6sRp?ocid=spartannt

    Owszem, auto można odśnieżyć i oskrobać szyby przy wyłączonym silniku.
    Ale jaki to ma sens skoro wsiadając do zimnego, zmrożonego auta
    spowoduje się, że szyby natychmiast zaparują? Przednia nawet po
    zewnętrznej stronie potrafi się pokryć nieprzejrzystą mgiełką zaraz po
    tym gdy ruszymy. A już w szczególności gdy jakiś odmrażacz poszedł w
    ruch. Widoczność zerowa - za to też jest mandat, pomijając fakt, że to
    forma samobójstwa.

    Dobra, lepsze auta mają rozruchowe ogrzewanie elektryczne. Przekręcasz
    kluczyk i masz ciepło. Ale nie jest to standardowym wyposażeniem.
    Zresztą tu również jest bezwładność.

    Jak więc ruszyć zmrożonym autem z parkingu pod chmurką tak aby nie
    narazić się na mandat?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-01-09 14:46:43
    Temat: Re: Mandat za brak garau :-D
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Marek

    w drodze zmiany kraju zamieszkania.
    nim jeszcze sie da.....

  • 3. Data: 2018-01-09 15:57:51
    Temat: Re: Mandat za brak garażu :-D
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek S <p...@s...com> wrote:
> [...]
    > Zresztą tu również jest bezwładność.
    >
    > Jak więc ruszyć zmrożonym autem z parkingu pod chmurką tak aby nie

    Juz był na ten temat wątek wczoraj.
    "Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb"

  • 4. Data: 2018-01-09 17:08:09
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 09-01-2018 o 15:57, Pszemol pisze:

    > Juz był na ten temat wątek wczoraj.
    > "Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb"

    Faktycznie!
    Udaję się tam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2018-01-09 17:27:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 17:08, Marek S pisze:
    > Faktycznie!
    > Udaję się tam.

    Daj spokój. Już za późno. Wszystkie głupoty już wypowiedziano :-)

  • 6. Data: 2018-01-09 18:24:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Daj spokój. Już za późno. Wszystkie głupoty już wypowiedziano :-)

    Nie znasz chyba Marka S - jestem pewny że wszystkich zaskoczy, łącznie z
    Tobą!