  • 1. Data: 2018-01-09 10:34:20
    Temat: Zakupy trwaja
    Od: p...@g...com

    http://radioszczecin.pl/1,365240,kilkadziesiat-aut-d
    la-krajowej-administracji-ska&s=1&si=1&sp=1

    no i tradycyjnie kropidlo zamiast AC :-)

  • 2. Data: 2018-01-09 10:38:14
    Temat: Re: Zakupy trwaja
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 10:34:23 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > no i tradycyjnie kropidlo zamiast AC :-)

    A jaki jest sens kupowania AC majac wieksza ilosc samochodow? Statystycznie zarobi na
    tym tylko ubezpieczyciel, czyli skladka bedzie wieksza niz koszt naprawy...
    Jesli panstwo kupi AC dla kilku(nastu/dziesieciu?) tysiecy samochodow, ktrorych jest
    wlascicielam to powinien sie prokurator tym zainteresowac ;)

    WS

  • 3. Data: 2018-01-09 10:43:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    p...@g...com napisał:
> [...]
    >Jesli panstwo kupi AC dla kilku(nastu/dziesieciu?) tysiecy
    >samochodow, ktrorych jest wlascicielam to powinien sie prokurator tym

    Jest niuans - jak sie zrobi przetarg, to skladka potrafi byc
    promocyjna.

    Ale po co robic, jesli kierowcy odpowiadaja materialnie, oni sobie
    kupuja OC prywatne :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-01-09 10:50:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 10:44:09 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Jest niuans - jak sie zrobi przetarg, to skladka potrafi byc
    > promocyjna.

    elae ubezpieczanie tez potrafia liczyc i raczej ze strata nie sprzedadza polisy
    (chyba, ze licza na jakies przyszle zyski, reklame... ?)

    > Ale po co robic, jesli kierowcy odpowiadaja materialnie, oni sobie
    > kupuja OC prywatne :-)

    ;) to jest juz lekko chore - powinna byc jakas kasa przeznaczona na naprawy

    WS

  • 5. Data: 2018-01-09 11:01:38
    Od: p...@g...com

    --to jest juz lekko chore - powinna byc jakas kasa przeznaczona na naprawy

    e tam wystarczy pokropic kierowcow :-)

  • 6. Data: 2018-01-09 11:18:27
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, January 9, 2018 at 11:01:41 AM UTC+1, p...@g...com wrote:

    > e tam wystarczy pokropic kierowcow :-)

    jesli tylko mozna wyegzekwowac zwrot kosztow za nieskuteczne pokropienie to moze byc
    jak dla mnie ;)

  • 7. Data: 2018-01-09 13:38:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >elae ubezpieczanie tez potrafia liczyc i raczej ze strata nie
    >sprzedadza polisy (chyba, ze licza na jakies przyszle zyski,
    >reklame... ?)

    prestiz, wizerunek itp.
    Jakos tak potrafi byc tanio.
    Poczta sądom, banki/organizacje kartowe urzedom, dealerzy samochodow
    WORDom - no ale tu jasne, zarobia na szkołach.

    >;) to jest juz lekko chore - powinna byc jakas kasa przeznaczona na
    >naprawy

    No i jest - do 3 pensji kierowcy :-)
    Poza tym kierowca ma jezdzic przepisowo i bezpiecznie, wiec nie bedzie
    wypadkow :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-01-09 18:39:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-01-2018 o 13:38, J.F. pisze:

    > Jakos tak potrafi byc tanio.
    > Poczta sądom,

    Na koszt reszty użytkowników.
    Właśnie zapłaciłem 18 zł za najtańszy możliwy list polecony do Niemiec
    (153 g).

    Ciężkie paczki z aliexpress kosztują po 2 USD - a różnica w
    odległościach między Chinami a Niemcami jest dość spora......

    >banki/organizacje kartowe urzedom,

    Że jak?
    Przecież prowizje w urzędach za płatność kartą są gigantyczne.
    2 zł za 50 zł opłaty.....

  • 9. Data: 2018-01-09 20:35:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 18:39, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Ciężkie paczki z aliexpress kosztują po 2 USD - a różnica w
    > odległościach między Chinami a Niemcami jest dość spora......

    Wyślij taką paczkę od nas do Chin to się dowiesz ile naprawdę kosztuje.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-01-10 14:28:11
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale po co robic, jesli kierowcy odpowiadaja materialnie, oni sobie
    > kupuja OC prywatne :-)

    Był kiedyś przetarg, czy tam licytacja samochodów po Straży Miejskiej.
    Inaczej niż celowo do takie dewastacji doprowadzić nie można. Na złomach
    są w lepszym stanie. I nie chodzi o wypadkowość, normalną intensywną
    eksploatację, tylko o nie szanowanie nie swojej własności. Wszystko, co
    się dało we wnętrzach aut urwać, pogiąć, uświnić, to zostało zrobione.
    Więc jakaś odpowiedzialność użytkowników za powierzony im pojazd nie
    jest taka głupia.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa