  • 1. Data: 2009-08-18 10:24:54
    Temat: Cicha myszka
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Szukam jak najcichszej myszki, zarówno jeśli chodzi o scroll jak i o
    przyciski
    najchętniej na USB (ewentualnie mogę poratować sie przejściówką)

    co możecie polecić?

    Raist

  • 2. Data: 2009-08-18 11:05:22
    Temat: Re: Cicha myszka
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Raist" napisał:

    > Szukam jak najcichszej myszki, zarówno jeśli chodzi o scroll
    > jak i o przyciski
    > najchętniej na USB (ewentualnie mogę poratować sie przejściówką)
    >
    > co możecie polecić?

    Touchpad (po applowskiemu: gładzik).

    JoteR

  • 3. Data: 2009-08-18 12:04:14
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 18 Aug 2009 13:05:22 +0200, JoteR napisał(a):

    > Touchpad (po applowskiemu: gładzik).

    Może być problem, żeby to dokupić ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-08-18 15:29:22
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 12:24:54 +0200, Raist napisał(a):

    > Szukam jak najcichszej myszki, zarówno je?li chodzi o scroll jak i o
    > przyciski
    > najchetniej na USB (ewentualnie moge poratowaae sie przej?ciówk?)
    >
    > co mo?ecie poleciae?

    Applowską myszkę bez widocznych przycisków.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2009-08-18 17:25:03
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Użytkownik "Raist" <robike@@poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Szukam jak najcichszej myszki, zarówno jeśli chodzi o scroll jak i o
    > przyciski
    > najchętniej na USB (ewentualnie mogę poratować sie przejściówką)
    >
    > co możecie polecić?

    http://technow.pl/cicha-mysz

    Fantom

  • 6. Data: 2009-08-18 21:13:03
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    Kapsel wrote:

    > Może być problem, żeby to dokupić ;)

    Da sie ;)

    http://www.reghardware.co.uk/2009/04/20/smarttrack_n
    eo/print.html

    *
    Core i7 920,P6T Deluxe, 6GB/1333,SapphHD4850
    Xonar D2X, CL-InspireP580 5.1,KNC1-DVR, 20WGX2Pro
    3xST3500320NS, GGW-H20L / GSA-H55L, CMPSU-450VX

  • 7. Data: 2009-08-19 07:59:43
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Touchpad (po applowskiemu: gładzik).
    >
    > JoteR

    dzięki, ale to już mam w laptopie :)
    niestety nie do wszystkiego się nadaje

    Raist

  • 8. Data: 2009-08-19 15:47:35
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Raist zapodal(a):

    > Szukam jak najcichszej myszki, zarówno jeśli chodzi o scroll jak i o
    > przyciski
    > najchętniej na USB (ewentualnie mogę poratować sie przejściówką)

    jesli chodzi o scroll to najlepiej rozkręcić i przy rolce zdemontować
    taki mały bolec. Daje to dodatkową zaletę, że scrolla można "rozbujać" -
    co znacznie ułatwia scrollowanie. Sprawdzone w myszkach Dell i Logitech.
    Więc wystarczy znaleźć taką z cichymi przyciskami.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 9. Data: 2009-08-19 21:35:31
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Zbylut pisze:

    > jesli chodzi o scroll to najlepiej rozkręcić i przy rolce zdemontować
    > taki mały bolec. Daje to dodatkową zaletę, że scrolla można "rozbujać" -
    > co znacznie ułatwia scrollowanie.

    LOL. Naprawdę podziwiam nieraz różne kombinacje, sposoby i sposobiki...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 10. Data: 2009-08-20 07:54:21
    Od: grafi <g...@p...poczta.onet.pl>

    MadMan wrote:

    > Applowską myszkę bez widocznych przycisków.

    masz na mysli Mighty mouse? Pracowales na niej w ogole? Jedyny plus to
    kulka i to tylko do czasu zanim sie zabrudzi i przestanie dzialac.

    Same przyciski nie sa ciche, dodatkowo sa polaczone, co ogranicza
    funkcjonalnosc niektorych gestow (nie wykonasz kombinacji PPM+LPM) itd.

    niepolecam, zdecydowanie.

    Sprawdz logitecha mx620. Przyciski chodza lekko i stosunkowo cicho, za
    to kolko mozesz przelaczyc na absolutny silent i rozkrecic je bezwladnie
    do duzych predkosci ;)

    grafi