  • 1. Data: 2009-08-18 09:19:45
    Temat: jak odzyskać partycję ntfs/
    Od: "bujnos" <b...@b...biz>

    komp mi się nie zbudził, odpalał chckdiska, znów sie nie budził, ja
    odpalałem chcdiska, i tak się nie budził, po wpięciu dysku do innego kompa
    pokazał co następuje:
    http://smutec.pl/share/sypnieta_partycja.PNG
    http://smutec.pl/share/sypnieta_partycja_02.PNG
    ma ktoś pomysł, co i jak zrobić aby odzyskać co się da?
    na drugiej partycji też mi sporo poznikało ale najważniejsze dane mam,
    nadieję też, na tej pierwszej.

  • 2. Data: 2009-08-18 10:17:14
    Temat: Re: jak odzyskać partycję ntfs/
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    bujnos ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > ma ktoś pomysł, co i jak zrobić aby odzyskać co się da?

    Ma: http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2009-08-19 13:43:03
    Od: Bastek <b...@S...interia.pl>

    bujnos pisze:
    > ma ktoś pomysł, co i jak zrobić aby odzyskać co się da?

    Ontrack Easy Recovery ...
    Tylko komercyjny :) ale demo moze skac zrobic i pokazac co mozna
    odzyskac ... raczej da sie wszystko odzyskac ...

    Pozdrawiam
    Bastek

  • 4. Data: 2009-08-19 14:08:02
    Od: Maru <m...@n...pl>

    OMSON pisze:

    > Ma: http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk
    >
    > Pzdr, OMSON

    Również polecam TestDisk, korzystałem z tego narzędzia w sytuacji
    kryzysowej.
    Może nawet się uda przywrócić partycję, ale wcześniej po odzyskaniu plików
    proponuję zrzucić pliki w bezpieczne miejsce.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-08-20 09:31:07
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    moze spróbuj Partition Find & Mount...

  • 6. Data: 2009-08-20 16:02:32
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "bujnos" <b...@b...biz> wrote in message
> [...]
    > ma ktoś pomysł, co i jak zrobić aby odzyskać co się da?
    > na drugiej partycji też mi sporo poznikało ale najważniejsze dane mam,

    dzisiaj na giveawayoftheday.com jakis soft w tym temacie daja