  • 31. Data: 2014-11-25 07:19:23
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:54741ae5$0$30342$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja polecam nokię N8 i uważam że jest najlepsza na świecie :-)

    To już jakiś start... Teraz napisz dlaczego uważasz że jest najlepsza.
    Być może ktoś zgodzi się z Twoimi argumentami/tezami i również
    dla niego będzie N8 "najlepsza"... a być może nie zgodzi się.

    > Chcesz dyskutować nad widzimisie, potrzebami, upodobaniami,
    > do czego ludzie używają telefonów-smartfonów.

    Nie, nie chcę dyskutować o Twoich potrzebach czy widzimisiach.
    Chcę podyskutować o tym, w czym jest N8 dobry a w czym zły.

    > Nie widzisz że wychwalanie czegoś jest bezsensowne?
    > (poza oczywiście kryptoreklamą)

    Nie, nie widzę. Wręcz przeciwnie - widzę w tym dużo sensu.

  • 32. Data: 2014-11-25 07:52:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Jak sobie życzysz :-)

    Buhahahahahaha

  • 33. Data: 2014-11-25 07:53:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:m50h3n$qpk$1@node1.news.atman.pl...

    >Fascynujące wewnętrzne sprzeczności! I pewnie nawet tego nie zauważa...
    >Facio pisze że ignoruje moje posty a już w drugiej linijce nie tylko
    >udowadnia że coś tam jednak czytał i na dodatek jeszcze publicznie
    >na to co przeczytał reaguje. Zachwile mi pewnie odpisze aby zaprzeczyć ;-)

    Kolejny Twój wywód nie trzyma kupy. Nie błaznuj.

  • 34. Data: 2014-11-25 07:55:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > platny "ewangelista" firmy Apple. Niby taki czlowiek z "ludu" ktory
    > dobrotliwie nawoluje innych i pokazuja jaka swietna firma jest Apple i
    > jakei ma swietne produkty.
    >
    > Ewangelista Apple byl tylko cos 4 czy 5 lat. teraz uwaza ze po prostu
    > Android jest lepszy, a firmy produkujace telefony z Androidem nie
    > rypia klienta po kieszeni kazac stosowac na przyklad, specjalizowane
    > kable do ladowania

    >Jeśli rzeczywiście ktoś uważa standardowe kable do ładowania
    >jako jedyną (lub główną) zaletę smartfonów z Androidem to

    Znów nic nie zrozumiałeś. Albo błaznujesz, mimo obietnic.

  • 35. Data: 2014-11-25 07:59:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    >Nie, nie widzę. Wręcz przeciwnie - widzę w tym dużo sensu.

    Ty widzisz, ale mało kto rozumie potrzeby attention whore, weź to pod uwagę.

  • 36. Data: 2014-11-25 08:49:22
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie ma czegoś takiego, zęby użytkownicy samsungow, nokii, htc i innych
    > starali się nawracać grupę opowiadając jaki to maja zajebiaszczy sprzęt.

    Widocznie nie przywiązują zbyt wielkiej wagi do tych kolorowych świecidełek.

    Tak działają sekty.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 37. Data: 2014-11-25 08:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Ty widzisz, ale mało kto rozumie potrzeby attention whore, weź to pod
    > uwagę.

    A dlaczego nie? Przeciez nie ma przymusu dyskusji...
    Co ten Pszemol tak was denerwuje?

  • 38. Data: 2014-11-25 10:12:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    >A dlaczego nie? Przeciez nie ma przymusu dyskusji...
    >Co ten Pszemol tak was denerwuje?

    No jak to co? Zazdrościmy srajfona.

    A na poważnie - to denerwuje, ze kłamie i manipuluje na temat faktów jak i
    wypowiedzi grupowiczów.

  • 39. Data: 2014-11-25 10:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > No jak to co? Zazdrościmy srajfona.
    >
    > A na poważnie - to denerwuje, ze kłamie i manipuluje na temat faktów
    > jak i wypowiedzi grupowiczów.

    Cierpliwie pokazywac kłamstwa lub splonkowac i zając się przyjemniejszymi
    sprawami w zyciu :)

  • 40. Data: 2014-11-25 11:16:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    >Cierpliwie pokazywac kłamstwa lub splonkowac i zając się przyjemniejszymi
    >sprawami w zyciu :)

    A co innego robimy?
    Ale jak to niektórzy mówią - attention whore never stops.