    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Cienki dysk
    Date: Sat, 30 Sep 2017 10:53:11 +0200

    Właśnie pada mi w Acer Aspire One dysk. Ma skubany tylko jakieś 6.7mm.

    No to przeglądam neta, oczywiscie malo gdzie ktoś ruszył tyłek żeby
    podać grubość, czy to allegro czy poważny sklep komputerowy, większośc
    ignoruje ten parametr lub swieci oczami na samo pytanie.

    Czy dyski 6.7 (prawdopodobnie zmieści się 7mm) mają jakieś oznaczenie w
    miare uniwersalne, pozwalające je łatwo odnaleźć?

    Nie wykluczam że chciałbym wsadzić tam może nawet SSD koło 240GB, ale tu
    ten sam problem - co wzemę do reki albo obejrze fotkę to grube. Chudych
    nie widuje, lub nie znam magicznego słowa kluczowego które mi odfiltruje.

    Zastanawiałem się tez nad przelotką M.2->SATA pasującą rozmiarem jako
    dysk, ale tutaj to samo - dowiaduje sie że są grubsze niż 7mm.

    Jak żyć? Albo jak szukać?