  • 11. Data: 2013-01-20 21:28:31
    Temat: Re: Citroen C5 (bylo: Duze kombi)
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:138l1dqrj4p8q.1kj1wrpasbu04.dlg@40tude.net...
    > Jakby ja kiedys chcial sprzedac, to daj cynk na grupe.
    > PS. Taczka w ocynku czy w lakierze? :)

    W kompoście

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2013-01-20 21:33:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2013 21:28:31 +0100, Irokez napisał(a):

    > W kompoście

    To lepiej niz w tedeiku.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2013-01-20 21:44:55
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To lepiej niz w tedeiku.

    Wszyscy macie rację.
    To niemożliwe!
    I Ty też masz rację.

    Szymon

  • 14. Data: 2013-01-20 22:58:50
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-01-20 21:24, Maciek pisze:

    > PS. Taczka w ocynku czy w lakierze? :)

    To jest amelinium. Tego nie pomalujesz.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2013-01-20 23:02:38
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.01.2013 21:04, Maciek pisze:

    > W moim XM-ie tez sie nie psula :)
    >
    > A co sie psuje w C5 - masz jakies doswiadczenia wlasne? Bo w sieci pisza,
    > ze glownie elektronika. Natomiast malo jest o silnikach hdi i benzynie 1.8
    > i 2.0.

    hdi jest spoko. znaczy jak się tankuje ON nie rosół jakiś. Pewnym
    utrudnieniem jest FAP, ale też niema tragedii. weź pod uwagę że wiele
    samochodów ma taki sam hdi nie tylko C5. Wiele z nich ma naście lat, i
    grubo więcej niż 200tyś

    ToMasz

  • 16. Data: 2013-01-21 07:49:29
    Temat: Re: Citroen C5
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 20 Jan 2013 17:02:32 +0100) ktos podajacy sie za Maciek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W poprzednim watku o wyborze duzego, rodzinnego kombi do 25 tys. padla
    > propozycja - Citroen C5.
    >
    > Calkiem mi sie podoba i powaznie sie zastanawiam, czy to nie najlepsza
    > opcja. Zastanawia mnie tylko, jaki jest w tej chwili koszt serwisowania
    > (poza ASO!) zawieszenia hydropneumatycznego.
    >
    > Sam wynalazek znam i cenie, bo 15 lat temu jezdzilem XM-em. Wtedy nie byla
    > to tania zabawa. Jak jest dzis, czy ktos zna przykladowe ceny, np.
    > regeneracja pompy, naprawa/wymiana zaworow, przewodow LHM, silownikow kół?

    Hej,
    Mój C5 ma na liczniku 220000km od 2010 roku jeśli chodzi o hydraulike to
    wynieniłem raz płyn LHM i ostatnio przelew powrotny kolumny. Hydraulika
    nie jest problemem.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 17. Data: 2013-01-21 08:19:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 06:49:29 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

    > Mój C5 ma na liczniku 220000km od 2010 roku jeśli chodzi o hydraulike to
    > wynieniłem raz płyn LHM i ostatnio przelew powrotny kolumny.

    Wyjezdizles dwiescie dwadziescia tysiecy w 2-3 lata?

    >Hydraulika
    > nie jest problemem.

    OK, a co jest?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2013-01-21 09:04:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 20 Jan 2013 21:04:06 +0100, Maciek

    > Natomiast malo jest o silnikach hdi i benzynie 1.8
    > i 2.0.

    Mało jest też o 1.6 THP - zastanawiałem się
    nad taką C5 z AT, ale prawie nic nie mogę
    wyczytać na ten temat.

    Chciałbym cytrynę ze względu na zawieszenie,
    ale jak patrzę na panel centralny, to mnie
    trzęsie. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2013-01-21 11:13:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-20 21:04, Maciek pisze:

    > A co sie psuje w C5 - masz jakies doswiadczenia wlasne? Bo w sieci pisza,
    > ze glownie elektronika.

    Własnych to nie mam, ale chyba dobrze piszą. Mam kolegę z C5 i co jakiś czas raczy
    mnie kolejną zabawną
    anegdotką. Na przykład, tyla klapa, która się otwiera sama z siebie. W czasie jazdy,
    to jeszcze nic takiego
    - trzeba tylko stanąć i domknąć ;) Ale gorzej, gdy zrobi to na parkingu. Zamykasz,
    odchodzisz
    od auta, a za 2 minuty "pyk" i wnętrze staje otworem... I zgaduj zgadula, co
    komputowi do łba
    strzeliło, i czy usterka w ogóle ma coś wspólnego z klapą, czy też jakieś zupełnie
    inne zepsute
    urządzenie sieje po szynie? A naprawy takich dupereli są drogie, czasochłonne i
    często nieskuteczne.
    Albo: gdy ktoś inny z pilotem od C5 otwiera samochód w okolicy, jemu włączają się...
    wycieraczki.
    Super sprawa, zwłaszcza gdy są akurat przymrożone ;)

  • 20. Data: 2013-01-21 11:15:57
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-01-21 09:04, Myjk pisze:
    > Mało jest też o 1.6 THP - zastanawiałem się
    > nad taką C5 z AT, ale prawie nic nie mogę
    > wyczytać na ten temat.

    Akurat słaby silnik. Na forach od peugeota psioczą na niego nieźle...