-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan
.pl!not-for-mail
From: Scobowski <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Co by tu kupić?
Date: Tue, 05 May 2015 01:51:25 +0200
Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
Lines: 40
Message-ID: <mi90lt$lub$1@sunflower.man.poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: c109-27.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1430783485 22475 62.21.109.27 (4 May 2015 23:51:25
GMT)
X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 4 May 2015 23:51:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.6.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2561351
[ ukryj nagłówki ]Dawno nie było takiego wątku, a powoli zaczynają mnie mierzić moje
wozidła. Przynajmniej jedno w perspektywie roku pójdzie do ludzi i
zostanie zastąpione czymś, co chciałbym nazywać samochodem.
Żeby dać Wam Panowie perspektywę:
Obecnie mam na wieszaczku:
- kartę do Grand Scenica 1,9 DCI '06
- kluczyk do Hujdaja Tucsona '08 2,0 CRDI "4x4" po lekkim czipie
Dawniej było to zazwyczaj :
- stare audi q
- jeszcze starsze, ale mocniejsze audi q
Czego oczekuję od samochodu:
- 4-5 drzwi
- napędu na 4 koła (preferowane TorSen-y, ale okazało się, że potrafię
żyć bez
- SZYBERDACHU (to jest warunek konieczny, kto miał, ten wie), nie musi
być szklany czy "panoramiczny"
- osiągnięcie 100Km/h w czasie < 7s będzie dużą zaletą
- Nie dizel :) (nigdy więcej)
- brak wymagań co do bagażnika, "pakowności" etc - przynajmniej rok, dwa
po wymienia pierwszego zostanie jedno z ww. aut, żeby mieścił się wózek
i łóżeczko turystyczne, potem mniejszy potfór będzie dość rozgarnięty,
żeby sam wsiadać.
- wielkość ma całkowicie drugorzędne znaczenie. Rok czy 3 temu bylem
wielki i gruby, był nacisk na SUVy i wielkie budy, dzisiaj - nie ma to
znaczenia
- może palić, może mieć choćby V8T - już jakiś czas temu przekonałem
się, że koszty paliwa to ułamek kosztów utrzymania samochodu,
szczególnie, że oba auta robią łącznie może 20-2x kKm rocznego
przebiegu. Chociaż opadające tuleje w V6 3,0 VelSatisa/Opla wykluczają
zakup....
Do wydania przewiduję - umówmy się - jakies 15 "średnich-krajowych",
chciałbym, żeby kupowany pojazd był nie starszy, niż 10 lat.
Poza oczywistymi kandydatami (Forester, A6, A3 Avant, X5) -
podpowiedzcie proszę, na co warto rzucić łaskawszym okiem, czego nie
wziąłem po uwagę?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?