  • 1. Data: 2010-01-05 11:00:40
    Temat: RTC z unix timestamp
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Hej,

    Czy ktoś z Was widział może kostke RTC (I2C/SPI) która liczy czas w postaci
    unix timestamp ? (liczba sekund od 1 stycznia 1970r). Było by mi dużo
    wygodniej mieć czas w tej postaci - bez przeliczania.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2010-01-05 20:57:51
    Temat: Re: RTC z unix timestamp
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-05 12:00, Verox pisze:

    > Czy ktoś z Was widział może kostke RTC (I2C/SPI) która liczy czas w postaci
    > unix timestamp ? (liczba sekund od 1 stycznia 1970r). Było by mi dużo
    > wygodniej mieć czas w tej postaci - bez przeliczania.

    DS1374

    "The DS1374 is a 32-bit binary counter designed to continuously
    count time in seconds."

    Czegoś takiego szukasz?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2010-01-05 21:52:54
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 05 Jan 2010 21:57:51 +0100, Adam Dybkowski napisał:

    > DS1374
    >
    > "The DS1374 is a 32-bit binary counter designed to continuously
    > count time in seconds."
    > Czegoś takiego szukasz?

    OOOO ! dzięki :-)
    Jeszcze musze namierzyć sklep bo w TME nie mają.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2010-01-05 22:48:05
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-05 22:52, Verox pisze:

    > OOOO ! dzięki :-)
    > Jeszcze musze namierzyć sklep bo w TME nie mają.

    Maxim ma jeszcze kilka podobnych scalaków, może któryś się znajdzie. A
    jak nie - to zawsze pozostaje użyć 6-pinowego ATtiny z najprościej
    rozwiązanym backupem zasilania (dwie diody i bateria 3V). Nawet taniej
    wyjdzie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/