  • 1. Data: 2014-02-25 17:33:23
    Temat: Co raz mniej "patriotycznych" postaw
    Od: Hybki <k...@g...com>

    Polacy przestają pić, palić i jeździć.
    Kiedy zmądrzeją?

    http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,Nadoptymizm-f
    iskusa-w-sprawie-wplywu-z-paliw,wid,16431219,wiadomo
    sc.html

    Nie pijesz, nie palisz, nie jeździsz, lub jeżdżąc nie przekraczasz -
    - przyczyniasz się do bankructwa.
    --
    I Have a Dream
    http://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/201311/138348

  • 2. Data: 2014-02-25 17:39:15
    Temat: Re: Co raz mniej "patriotycznych" postaw
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 17:33, Hybki pisze:
> [...]
    sc.html

    > Nie pijesz, nie palisz, nie jeździsz, lub jeżdżąc nie przekraczasz -

    Ehh ja zacznę produkować ON z baterii :)

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2014-02-25 18:26:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hybki" napisał w wiadomości
> [...]
    osc.html
    >Nie pijesz, nie palisz, nie jeździsz, lub jeżdżąc nie przekraczasz -

    No i co dalej - aktywizacja ITD, odebranie FR strazom gminnym, czy
    obnizka mandatu za niewskazanie sprawcy ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-02-25 18:30:06
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-02-25 17:33, Hybki pisze:

    > Nie pijesz, nie palisz, nie jeździsz, lub jeżdżąc nie przekraczasz -
    > - przyczyniasz się do bankructwa.

    Czyjego i jakiego bankructwa?

    Czy na diety poselskie, premie i nagrody dla urzędasów kiedykolwiek
    brakowało i będzie brakować? Mało tego, Polska jest gotowa pomóc
    finansowo Ukrainie - ogłosił donald.

    Więc o jakie bankructwo tu chodzi?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 5. Data: 2014-02-25 18:50:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

> [...]
    >
    > Czy na diety poselskie, premie i nagrody dla urzędasów kiedykolwiek
    > brakowało i będzie brakować? Mało tego, Polska jest gotowa pomóc

    W sumie to o ironiczne :)
    Tylko należy czytać a nie demagogizować...

  • 6. Data: 2014-02-25 19:21:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-25, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Czy na diety poselskie, premie i nagrody dla urzędasów kiedykolwiek
    > brakowało i będzie brakować? Mało tego, Polska jest gotowa pomóc
    > finansowo Ukrainie - ogłosił donald.
    >
    > Więc o jakie bankructwo tu chodzi?

    Jak to jakie? Tych ktorym przykreci sie srube podatkowa zeby odrobic
    straty ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-02-25 22:18:45
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

> [...]
    sc.html

    > Nie pijesz, nie palisz, nie jeździsz, lub jeżdżąc nie przekraczasz -
    Ciągle powtarzam, że powinni zdjąć ograniczenia prędkości
    na autostradach. Więcej by zarobili na akcyzie od paliwa,
    niż na mandatach. W końcu bramownice do pomiaru odcinkowego,
    utrzymanie chłopców-radarowców też koszuje.

  • 8. Data: 2014-02-25 22:24:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.02.2014 22:18, megrimsES pisze:

    > niż na mandatach. W końcu bramownice do pomiaru odcinkowego,
    > utrzymanie chłopców-radarowców też koszuje.

    Promocja powstawania nowych miejsc pracy ;->

  • 9. Data: 2014-02-25 22:41:54
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-25 22:24, Andrzej Lawa pisze:

    > Promocja powstawania nowych miejsc pracy ;->

    Jak jade przepisowo, to mam poznań-warszawa spalanie
    13 l/100km. Jak zapierdalam, to 32l. Jeśli 50% ceny
    paliwa to podatki, to na trasie 300km spale o 57 litrów
    więcej, które kosztują około 300 pln. To Państwo dostanie
    o 150PLN więcej. I to za każdym razem, jak będę pokonywał
    tą trasę. A na A2 zapłaciłem raz! 100 pln i 2 pkt karne
    na bramce przed poznaniem od strony Nowego Tomyśla (86/70).

    No to gdzie tu sens te ograniczenia?

    Ja się zastanawiam nad tym, że często obserwuje czerwoną
    falę zamiast zielonej. I to chyba cwelowe działanie (tych
    cweli z rządu) aby tak było. Najwięcej paliwa idzie i więcej
    akcyzy. I lemingi mniej mają czasu na myślenie.

  • 10. Data: 2014-02-25 22:42:27
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-02-25 18:26, J.F pisze:
    > No i co dalej - aktywizacja ITD, odebranie FR strazom gminnym, czy
    > obnizka mandatu za niewskazanie sprawcy ? :-)
    Mikropłatności. Przekroczyłeś o 1km/h płacisz piątaka, o 2km/h - dychę
    itd. Możesz zapłacić wysyłając sms na nr ... ;-)

    Maciek