  • 1. Data: 2009-07-03 07:35:29
    Temat: Co sadzicie o tym. Oplaca sie kupic?
    Od: "x-men" <D...@i...pl>

    Zastanawiam się nad zakupem antywirusa
    http://www.allegro.pl/item671714841_arcavir_2009_hom
    e_protection_5_stanowisk_pen_2gb.html

    Czy cos takiego bedzie odpowiednie jesli mam w domu trzy komputerki (1
    stacjonarny 2 notebooki) ?

    pozdrawiam
    i dziekuje za odpowiedzi
    X-MEN

  • 2. Data: 2009-07-03 08:01:02
    Temat: Re: Co sadzicie o tym. Oplaca sie kupic?
    Od: ikov <i...@t...pl>

    x-men pisze:
> [...]
    e_protection_5_stanowisk_pen_2gb.html

    > Czy cos takiego bedzie odpowiednie jesli mam w domu trzy komputerki (1

    Może zasilacz?

  • 3. Data: 2009-07-03 08:28:47
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "ikov" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
    e_protection_5_stanowisk_pen_2gb.html

    > Może zasilacz?

    nie jestem pewien, myślę że to może być dysk !

  • 4. Data: 2009-07-03 08:31:16
    Od: Oli <O...@a...com>

    x-men napisał:
> [...]
    e_protection_5_stanowisk_pen_2gb.html

    > Czy cos takiego bedzie odpowiednie jesli mam w domu trzy komputerki (1

    Minus w porównaniu z początkiem roku to cena - wyższa, plus to pendrive
    , na którym masz jeszcze sporo miejsca.
    Sam arcavir aktualizowany jest codziennie i ma wbudowany firewall ( ale
    nie musisz z niego korzystać).
    System działa rzeczywiście na 5 komputerach ( u mnie komputery są nawet
    w 2 różnych miastach ;) )

    --
    Oli

  • 5. Data: 2009-07-03 08:53:03
    Od: "x-men" <D...@i...pl>

    Użytkownik "Oli" <O...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > na którym masz jeszcze sporo miejsca.
    > Sam arcavir aktualizowany jest codziennie i ma wbudowany firewall ( ale

    Czyli uwazasz ze ten firewall w tym oprogramowaniu jest kiepski ?

    > System działa rzeczywiście na 5 komputerach ( u mnie komputery są nawet w
    > 2 różnych miastach ;) )

    hehehe no to plus

    > --
    > Oli

    pozdrawiam
    x-men

  • 6. Data: 2009-07-03 09:30:38
    Od: Oli <O...@a...com>

    x-men napisał:

    > Czyli uwazasz ze ten firewall w tym oprogramowaniu jest kiepski ?

    To zależy jakie ktoś ma potrzeby.
    Ja mam firewall wyłączony z powodu jednego (istotnego dla mnie) problemu
    : w arcavirze nie można zablokować konkretną aplikację xyx.exe by nie
    kontaktowała się z internetem - można jedynie zablokować port przez
    który kontaktuje się z internetem - nie jest to wygodne.
    Reszta opcji firewalla jest OK

    --
    Oli

  • 7. Data: 2009-07-03 11:19:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    x-men napisał(a):

    > Zastanawiam się nad zakupem antywirusa

    Po co skoro dla użytkówników domowych dostępne są bezpłatne rozwiązania?
    Jest jakiś konretny powód?

    j.

  • 8. Data: 2009-07-03 12:32:58
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "x-men" <D...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    e_protection_5_stanowisk_pen_2gb.html

    > Czy cos takiego bedzie odpowiednie jesli mam w domu trzy komputerki (1

    Swoją drogą nie przepadam za tym programem. Komputer pracuje z nim jakoś
    dziwnie szczególnie gdy system nie jest świeży. Gdy włączymy firewall
    surfowanie staje się udręką.
    Wciskają go do szkół i pewnego razu gdy system załapał wirusa z pena to nie
    dało się go inaczej uratować jak sformatować i założyć ponownie. Wirusa i
    tak złapał ale ze skutkiem śmiertelnym. W każdym innym wypadku wystarczyłoby
    pliki wirusa usunąć z dysku a system nadal działałby poprawnie.

  • 9. Data: 2009-07-03 22:23:00
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    x-men pisze:
> [...]
    e_protection_5_stanowisk_pen_2gb.html

    > Czy cos takiego bedzie odpowiednie jesli mam w domu trzy komputerki (1

    Z własnego doświadczenia polecam eset smart security 4 ( prawie 100 zł
    za stanowisko na rok, ale można negocjować ceny przy większych zakupach
    ) oraz Kaspersky Internet Security 2010
    pierwsza aukcja z brzegu 89 zł na rok !
    http://www.allegro.pl/item678369967_najnowszy_kasper
    sky_internet_security_2010_3_st.html