  • 1. Data: 2009-07-02 14:22:57
    Temat: stand by
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    nie wiem czy to na 100% systemowy problem, wiec pisze to rowniez na
    peceta.
    komp jak dziala, to dziala bez zarzutu. jednak kiedy wylaczyc go do
    stand by, po kilku minutach bootuje sie. po czym znow przechodzi w
    stand by i tak moze dlugo.
    kombinowalem z biosem, nie powinien tez byc budzony przez ethernet.
    jakies pomysly, co moglbym jeszcze sprawdzic?
    z gory dzieki. <rs>

  • 2. Data: 2009-07-02 17:44:32
    Temat: Re: stand by
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
> [...]
    > kombinowalem z biosem, nie powinien tez byc budzony przez ethernet.
    > jakies pomysly, co moglbym jeszcze sprawdzic?

    budzenie myszka i/lub klawiatura?
    Moze gdzies masz przepiecia.

  • 3. Data: 2009-07-02 18:17:17
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 2 Jul 2009 19:44:32 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisal w wiadomosci grup
    .com...

    dzieki za odpowiedz.

    >budzenie myszka i/lub klawiatura?

    uzywam tabletu. piorko i mysz sa gdzie indziej niz tablet, po
    wylaczniu kompa. klawiatura jest zamknieta w szufladzie.

    >Moze gdzies masz przepiecia.

    ale one sie powinny objawiac rowniez podczas normalnej pracy. prawda?
    <rs>