  • 1. Data: 2009-07-02 16:49:25
    Temat: Szukam serwera - czesc 2
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Po ostatnich poszukiwaniach kupilem juz jeden serwer (ibm x3400). Ale teraz
    szukam juz kolejnego i tu mam jeszcze gorzej. Chyba ktos sobie wypatrzyl
    konkretna maszyne bo parametry mnie zabijaja. Podstawowe to :
    - serwer tower / 4U (pasujacy do szafy 80 cm)
    - RAID 5 z 3 dyskow SAS 500 GB
    - 2 x quad E5460 (3,16 GHz)

    I nie liczac pozostalych parametrow to juz mi narobilo sporo problemow. Nie
    udalo mi sie nic takiego znalezc ! Calosc musi byc zlozona przez producenta
    (lacznie z wlozeniem dyskow).
    Jakas pomoc ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-07-02 18:32:51
    Temat: Re: Szukam serwera - czesc 2
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 2 Jul 2009 18:49:25 +0200, "Fantom"
    <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:

> [...]
    >udalo mi sie nic takiego znalezc ! Calosc musi byc zlozona przez producenta

    Wejdź sobie na stronę Della i zerknij w konfiguratorze na Dell
    PowerEdge PET610. To odnośnei obudowy, dyskow i plyty pod 2 sztuki
    Xeon-ow. W konfiguratorze nie ma tych procesorow do wyboru ale zapytaj
    pomocy.

    Z mniejszych firm masz np. serwery Thomas Krenn SR108:
    http://www.thomas-krenn.com/pl/systemy-serwerowe/ser
    wery-tower/intel-dual-cpu/serwer-sr108.html
    Dwa takie Xeony z obudowie ower/rack i 3 dyski SAS to ~4kEUR

    Albo moge ci podac namiary na firme ktora zlozy ci serwery np. na
    elemtach Tyan-a.

    Zdrowko

  • 3. Data: 2009-07-02 18:59:08
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > PowerEdge PET610. To odnośnei obudowy, dyskow i plyty pod 2 sztuki
    > Xeon-ow. W konfiguratorze nie ma tych procesorow do wyboru ale zapytaj

    On ma 5U obudowe
    Przegladnalem della, intela, suna, ibma, hp, FS i inne - no jakas lipa. w
    sumie FS byl najblizej - ale dyskow takich nie maja :(

    > Z mniejszych firm masz np. serwery Thomas Krenn SR108:
    > http://www.thomas-krenn.com/pl/systemy-serwerowe/ser
    wery-tower/intel-dual-cpu/serwer-sr108.html
    > Dwa takie Xeony z obudowie ower/rack i 3 dyski SAS to ~4kEUR

    To tez widzialem. Nei maja i nie polecaja hdd sas wiekszych niz 300 GB

    Fantom

  • 4. Data: 2009-07-02 19:08:24
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 2 Jul 2009 20:59:08 +0200, "Fantom"
    <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:

    wery-tower/intel-dual-cpu/serwer-sr108.html

    >To tez widzialem. Nei maja i nie polecaja hdd sas wiekszych niz 300 GB

    Zapytaj ich mailem. W konfiguratorze na stronie nie maja ale sa bardzo
    elastyczni i mozna u nich zawsze zamowic cos niestandardowego.

    Zdrowko

  • 5. Data: 2009-07-02 19:31:45
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>

    Fantom pisze:
> [...]
    > Nie udalo mi sie nic takiego znalezc ! Calosc musi byc zlozona przez
    > producenta (lacznie z wlozeniem dyskow).

    Dla ułatwienia : Thomas-Krenn , oni robili takie serwery o nazwie Tower
    które mają 4U i dają takie dyski. Reszta pewnie da się dobrać. Czy teraz
    robią? nie wiem.

    Inna sprawa, to jeszcze w grę wchodzą stare Delle PowerEdge - ale to
    sprzęt już nie produkowany.

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-07-02 20:58:15
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Fantom wrote:
> [...]
    > Nie udalo mi sie nic takiego znalezc ! Calosc musi byc zlozona przez
    > producenta (lacznie z wlozeniem dyskow).

    Patrzyłeś na Bulla?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 7. Data: 2009-07-02 21:10:06
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Patrzyłeś na Bulla?

    5U - lipa

    Fantom

  • 8. Data: 2009-07-03 06:33:08
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 2 Lip, 18:49, "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:
> [...]
    > udalo mi sie nic takiego znalezc ! Calosc musi byc zlozona przez producenta

    FSC ma modli serwerów 4U np. Serwer-Rack Primergy RX600-S4

  • 9. Data: 2009-07-06 09:12:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > Nie udalo mi sie nic takiego znalezc ! Calosc musi byc zlozona przez
    > producenta (lacznie z wlozeniem dyskow).
    IBM
    x3850 x3950 moze ale ta sa 4procesorowe, bo jak dwu to x3650 spelnia
    wymagania, choc nei wiem czy IBM robi 500GB dyski w ludzkich cenach,

  • 10. Data: 2009-07-06 13:31:52
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > IBM
    > x3850 x3950 moze ale ta sa 4procesorowe, bo jak dwu to x3650 spelnia
    > wymagania, choc nei wiem czy IBM robi 500GB dyski w ludzkich cenach,

    obudowy sa 2U tylko

    Fantom